• jamaica

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Hej,  
    Undrar om det är någon som som är intresserad av att fika/ dra barnvagn på söder eller i hägersten, är mammaledig med en 4 månaders pojke  skullen  vara trevligt att träffas och prata om allt det man funderar över när man är nybliven förälder.  vad säger ni?

• Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?
  • jamaica

Hej,
    hornstull  vid vattnet är trevligt och det finns en hel del fik.. ,götgatan waynes är rymligt, skrapan också rymligt.

• jamaica

hej alla såg att jag har ett möte klockan 13 på måndag, kan ni tänka er att ses klockan 14?

• NovasM

Javisst. Klockan 14.00 går jättebra för mig:) Det spelar ingen roll alls, inte ställe heller. Det var så länge sen jag bodde här så jag har inte jättebra koll så ni får gärna föreslå något:)

• Pimkie

Hej! Kl 14 funkar för mig med, hornstull vid vattnet är jättefint, har fikat på vurma som ligger där dock inte med barnvagn och där är det rätt så trångt. Men det finns ju fler fik! Jag är med på vilket som.

• jamaica

Ja när jag tänker efter så finns det inte något fik som jag kan komma på vid hornstull där man får plats med barnvagn,  vi kanske ska ta götgatan eller skrapan där alla kommer in med sina vagnar?
    vilka är på imorgon? 

• NovasM

Hej,

jag skulle ju komma och jag vill verkligen. Men, Nova är genomförkyld och jag med för den delen. Det vore inte helt snällt att smitta er känner jag så jag måste tyvärr ställa in. Känns jättetrist och jag hoppas att det kommer fler möjligheter!

Kram

Sandra 

• tussilago00

Ska vi säga nästa vecka istället, då alla kan? Jag kan iof idag, men det kanske är bättre ändå?

• NovasM

Ja,  antingen det, torsdag eller fredag den här veckan. Eller så får ni ses idag och så kanske vi kan ses nästa vecka också då jag kan följa med?

• jamaica

Hej alla,

nästa vecka fungerar för mig 

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?