• jamaica

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Hej,  
    Undrar om det är någon som som är intresserad av att fika/ dra barnvagn på söder eller i hägersten, är mammaledig med en 4 månaders pojke  skullen  vara trevligt att träffas och prata om allt det man funderar över när man är nybliven förälder.  vad säger ni?

• Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?
  • Pimkie

Det funkar för mig går av Slussen och går till Björns trädgård.

• NovasM

Ok, jag skickar mitt nummer till dig Pimkie så har du det om det skulle vara något.

Jag åker nämligen till öppna förskolan vid elva och åker sen direkt in till stan så jag kommer inte att kunna kolla något mer på Familjeliv. Men, hör av er till Pimkie då så någon av oss vet om det blir fler som kommer:)

Men, då ses vi vid halv två, Medborgarplatsen uppgång Björns Trädgård! 

• followthemonkey

jag kommer gärna med :) ses där då!

• NovasM

Vad kul! Jag skickar mitt nummer till dig med. Jag har en grön Emmaljunga vagn, uppsatt hår och glasögon:)

• tussilago00

halv två medborgarplatsen funkar fint för mig! Jag kommer! Har en beige/svart chresent diva. Vi ses där!

• followthemonkey

jag har en grå teutonia ;P

• NovasM

Tjo! 

Jag tycker att det var superkul att träffa er idag även om Nova blev lite rastlös efter ett tag*haha* Det kan vara lite lättare att prata på Facebook och bestämma saker, om ni har det.

Adda mig i så fall på Sandra Melani:)

• NovasM

Skumt.. Det är flera som säger att de inte hittat mig.. Jag kan inte fatta vad det beror på. Nu har jag addat dig i alla fall:)

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?