• jamaica

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Hej,  
    Undrar om det är någon som som är intresserad av att fika/ dra barnvagn på söder eller i hägersten, är mammaledig med en 4 månaders pojke  skullen  vara trevligt att träffas och prata om allt det man funderar över när man är nybliven förälder.  vad säger ni?

• Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?
  • followthemonkey

Låter toppen! torsdag kl 14?

• followthemonkey
    KattenNilsson skrev 2010-10-23 17:13:57 följande:
    Hej hej

Jag bor i Midsommarkransen med en dotter på 4,5 månad. Jag har själv försökt dra igång en liknande tråd här på FL men ingen nappade.

Får man hänga på här?

/Katten
    Välkommen katten!
  • KattenNilsson

Vad kul. Jag kommer.

Pimkie, jag såg att det var fler som svarat i tråden till slut. Men det tog sån tid så jag slutade att kolla. :)

• NovasM

Sounds good! Ska bli jättekul att ses igen:) och för första gången :)

• KattenNilsson
    followthemonkey skrev 2010-10-25 11:17:33 följande:
    Välkommen katten!
    Tack!
  • followthemonkey

oj jag glömde bort att jag har ett möte på torsdag. kan vi ses kl 13 istället? det blir så stressigt annars..

• NovasM

Jag kan inte då tyvärr:(  Jag har öppna förskolan på torsdag fram till ett. Så jag kan inte vara i stan förrän halv två, och det känns lite viktigt att komma varje gång dit.. Typiskt. 

Men, om ni andra kan tidigare så kanske jag antingen kan dyka upp när jag är klar, eller så kanske några eller alla av oss kan ses på fredag om ni har lust? 

• followthemonkey

okej hm men vi kör på 14 som vi tidigare sagt å ser jag om jag kan flytta mötet till senare.. fredag kan jag inte alls..

• KattenNilsson

Jag kan vilket som på torsdag men gärna tidigare om jag har någon röst i det här :)

Annars kan vi väl ses i början på nästa vecka?

• NovasM

Jag är absolut på nästa vecka om det blir så!

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?