• jamaica

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Hej,  
    Undrar om det är någon som som är intresserad av att fika/ dra barnvagn på söder eller i hägersten, är mammaledig med en 4 månaders pojke  skullen  vara trevligt att träffas och prata om allt det man funderar över när man är nybliven förälder.  vad säger ni?

• Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?
  • tussilago00

fredag vet jag inte om jag kan! Dock så kan jag närsomhelst på torsdag. Alla behöver ju inte komma samtidigt! Eller? Början på nästa vecka funkar bra oxå!

• tussilago00

Kom på att jag vet inte hur det blir alls för mig torsdag. Felix är ju fortfarande lite förkyld. Vad tycker ni?

• KattenNilsson

Jag kan hela måndagen, på tisdag ska min dotter få vaccin och sist blev hon lite hängig så jag vet inte... Men annars är hela veckan blank för mig. Bestäm ni andra något så kommer jag. Det kan bli svårt att få in allas önskemål kanske.

• tussilago00

på måndag har vi föräldragrupp på bvc och minns jag rätt så ska väl pimkies bebis få vaccin då me!? Jag tror ändå vi kan träffas torsdag och så kan väl folk komma och gå som man vill?

• NovasM

Mm.. verkar som om torsdagen är den bästa dagen. Jag får komma när jag gör.

Men, en liten fråga bara, för att "kolla" läget, i framtiden om vi gör det här regelbundet, finns det någon möjlighet att ta någon annan dag än torsdag eftersom jag har öppna förskolan då. Jag vill gärna gå på den för det är min enda chans att lära känna folk som bor där jag bor, men samtidigt vill jag ju få tid att umgås med er och inte hoppa in så sent varje gång:)

• tussilago00

ja, känns ju som torsdag blir bäst ändå! För mig går det bra med vilken dag som helst i framtiden.

• followthemonkey

oj okej men gur gör vi imorn nu då? vi kan ju diskutera vilken dag som funkar om vi ses imorn. tisdagar är nog den enda andra dagen  som funkar för mej förutom torsdag dvs :)

• Pimkie

Hej tjejer! Helt slut efter 2 dagar på Ullared! Mycket shoppat vart det. Det stämmer bra att Maxi har vaccination på mån, vet inte hur han mår sen. Men det är typ enda dag jag inte kan så bestäm ni så dyker jag upp. Kram

• followthemonkey

Jag kommer iaf befinna mej utanför mio vid sveavägen kl 14 imorn för de som vill träffas och fika.

• NovasM

Jag kommer också vara där imorgon:)

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?