ADD symptom hos vuxna
Ja! Jag har blivit jättehjälpt också! Har tid på vc på måndag, får se vad de säger... iiiih! Men blir enormt peppad av allas berättelser!
Ja! Jag har blivit jättehjälpt också! Har tid på vc på måndag, får se vad de säger... iiiih! Men blir enormt peppad av allas berättelser!
ah ok! =) Skönt att höra att det inte bara är jag! Nej det är insulin man tar vid måltiden, men jag tog långtidsverkande också, kanske är därför?
En fråga till er förresten? Funderade på om detta bara är jag och min personlighet eller om det har med eventuell adhd/add att göra. Säg att någon abrupt utan förvarning rågar er något ni inte vill svara på. Ni är inte alls beredda på frågan. Vill ljuga om saken. Kan/gör ni det?
Härligt att det blivit fart i tråden! :D
Samma här. Tar flera timmar att vakna, och finns det inget jag måste måste upp till sover jag gärna till elva-tolv. Eller fem på eftermiddagen :p beror på hur länge jag nattugglat. Hatar att lägga mig och hatar att vakna. Jag kan inte äta frukost, kan ni det? Allt bara växer i munnen och mår illa bara jag känner doften av mat. Måste ha varit vaken 2-3 timmar innan jag kan äta
Alltså jag måste bara säga hur vridet, underbart och fantastiskt det är att vara ensam i hela världen om alla dessa miljarder skitkonstiga grejer man haft för sig, och så hittar man är tråd där ALLA är som jag! Utan adhd-trådarna här på fl hade jag aldrig fattat att det nog är ADD jag har och inte bara är ett freak :D *studsar och kramar alla*
Så underbart att bara kunna vräka ur sig hejdlöst om massa saker jag alltid gjort mitt bästa för att dölja =)