ADD symptom hos vuxna
Ehum. Har slutat på de flesta jobbjag haft för att jag försovit mig försovit mig försovit mig. Jobbade inom hemtjänsten innan, tim-vikarie. Till sist slutade jag svara när de ringde, eller sade att jag inte kunde, så de slutade ringa... Ångest och panik under jobbdagarna har dock inte varit problem, har aldrig kunnat jobba på ställen jag inte trivts. Dock enorm trötthet. Jag hatar också flygande saker på sommar. AUgusti, getingar..fy fan.... mygg. bbbzzzz-andet --argh!!! Och sinnessjukt kotträdd. Är livrädd när man är utomhus för smällare. Fyrverkerier i sig älskar jag (om jag får hålla för öronen!), men bara under kontrollerade former, typ att kommunen håller i det. När privatpersoner ska hålla på dör jag av obehag och nervositet, och blir knäckt över att inte veta när jag ska hålla för öronen. Det är sjukt jobbigt att drick skumpa samtidigt som man håller för öronen (vilket jag måste göra hela tiden). Är så sjuuukt skotträdd och lättskrämd. Håller tummarna som tusan för dig!! Själv håller jag på att dö inför måndagen då utredningen börjar för mig, aaaahgrhrhrrhhrhrh