• Anonym (ADD?)

ADD symptom hos vuxna

Blackbird skrev 2011-01-16 01:39:52 följande:
    Hmmm, luktpennor? Det har jag inga minnen av...
    Jo, texten luktade! Jag vet att jag hade en favoritdoft men nu minns jag inte riktigt vad den doftade, typ lite kryddigt..kanel?.. Obestämd
  • Anonym (ADD?)

Jag hade även luktklistermärken som man kunde gnugga och lukta på! Finns sådana fortfarande?

• Anonym (ADD?)
    Harlow skrev 2011-01-16 02:04:40 följande:
    Shit vad intressant, kolla här!!! 

bokstavsfolk.ifokus.se/Forum/Read.aspx?Thread...

Ang. doftpennorna, min favorit var också den där kanelpennan, så till den milda grad att jag fortfarande idag kan leta efter så'na pennor... Skumt va?
    Ja, shit alltså!! Folk med ADHD kommer nog från en annan planet ändå Flört

Det fanns en annan doftpenna också som jag var faschinerad av, jag tror den var gul men jag minns inte vad den luktade? Vilka lukter fanns det?
  • Anonym (ADD?)
    Anonym (ADD) skrev 2011-01-16 03:08:26 följande:
    He he här doftar det ljuvligt gott med hembakade bullar,

Gillar oxå bensindofterna och men jisses så snurrig man blir efter man osat in lite
    Åhh, KANEL-bullar? Glad
  • Anonym (ADD?)
    Harlow skrev 2011-01-16 02:46:37 följande:
    Check, fast för mig luktar de blöt hund. Kan inte dricka ur sådana glas.
    Ja, en del glas luktar verkligen unket, jag tror det är för att det har varit kvar lite vatten som har surnat.. det kan ju hända med stillastående vatten i terrarier också (grodlukt?) eller i hundens vattenskål (hundlukt?)...
  • Anonym (ADD?)
    Anonym (molly) skrev 2011-01-16 12:28:13 följande:
    Ramlade just in, åh vad jag känner igen mig, en hel del, i symptomen! Har funderat förut om jag kan tänkas ha något "fel", och min mamma har sagt att hon tror jag har något slags ADHD (efter att hon läst någon tidingsartikel om det), vilket jag blev arg över för jag är inte hyperaktiv, mer seg och har svårt att komma igång med saker även om jag vill...

Känner ofta själv att jag inte riktigt är som alla andra, jag tycker folk har orimliga förväntningar/krav på mig och blir ofta missförstådd, folk tycker ofta jag är lite konstig och drar sig undan, jag har svårt att få vänner men när jag väl lyckats blivit vän med någon så finns de oftast där iaf

håller med om att bensin luktar jättegott Fast inte så nyttigt att sniffa då kanske Jag brukar ganska ofta gå o lukta i en liten flaska eukalyptus-olja (eterisk olja), det luktar underbart tycker jag, älskar också eukalyptustabletter
    Välkommen till klubben! Glad
  • Anonym (ADD?)

Kan det vara så att "Alla" gillar doften av bensin?

• Anonym (ADD?)
    Anonym (knasen) skrev 2011-01-16 13:05:14 följande:
    Men herregud efter typ 30 år så får jag själv sätta min diagnos.... 

Varför pratar dom inte mer i skolorna om detta?
    Blir så förbannad när jag tänker på det!!!
    Får lärarna ingen information om flickor med ADHD på sin utbildning?
    Tror skolan skulle kunna hjälpa till och rädda många barn från att hamna i utanförskap om de bara får hjälp och medicin (då kanske de inte skulle hamna i drogmissbruk).

Jag tror många tjejer känner sig som jag gjorde - missuppfattade och de känner att något är fel på dom men ingen och inte de själva heller.
    Precis!! Visst är det märkligt..!?
  • Anonym (ADD?)
    strulmaja skrev 2011-01-16 13:05:52 följande:
    Fan vad jag hatar fryspåsar som någon knutit en sån där liten, hård j-a knut på. Jag har verkligen inget tålamod att stå och fiffla med sådana utan bryter upp hela skiten. Min sambo blir så trött på detta men jag har sagt åt honom att bara knyta löst men det glömmer han.
    Klipp bort knutj*veln! Oskyldig Och köp påsar med skjutbar tillslutare.
  • Anonym (ADD?)
    Anonym (idioter) skrev 2011-01-16 14:51:49 följande:
    snacka om att ni fryser ut vissa människor
    Om du har följt med i tråden så vet du att vi flera gånger har påpekat att det är svårt att hinna svara på alla inlägg så om något känner sig förbisedd så får de ställa sin fråga igen..
Svar på tråden ADD symptom hos vuxna