ADD symptom hos vuxna
Är det någon av er som har provat propavan? Jag fick det utskrivet idag men är lite fundersam om det verkligen är bra. Blir man helt däckad dagen efter?
Är det någon av er som har provat propavan? Jag fick det utskrivet idag men är lite fundersam om det verkligen är bra. Blir man helt däckad dagen efter?
Hej, jag tänkte bara kolla hur det är med alla er idag och om har haft en bra helg?
Jag måste bara fråga, har ni studerat vidare efter gymnasiet? Hur fungerar ni under studierna i så fall? Mitt problem är att jag lessnar och vill ha nya utmaningar. jag är grym på att påbörja saker men sämre när det gäller att ha tålamod att slutföra dom. Det här problemet visar sig genom att jag klarar att slutföra utbildningen men inte med de betyg som jag har kapacitet för eller med den kunskapen jag önskar att jag fått. Nu har jag hittat en utbildning på 1 år som skulle höja min konkurrenskraft i min branch otroligt mycket och den kostar en del ca 130 000 (Berghs i sthlm) det om något borde ju vara motivation nog men jag vågar inte lita på mig själv.
Mitt problem helt enkelt är att när jag blir less så lutar jag mig tillbaka och litar på att det ordnar sig utan ansträngning och det gör det ju dock inte med de betyg som jag egentligen utan problem kan uppnå.