ADD symptom hos vuxna
nu känner jag bara gällande mig att jag int vet hur länge jag ska orka, känns som det tas så lätt på detta och svårt, långdrage att få en diagnos. ALLA jag pratar med tar lätt på detta och tycker att allt är normalt, och det känns dessutom lite som att jag bara är lat.
jag går ju hemma nu utan jobb med "lön" får ingenting gjort och det blir bara värre och värre. trots att man inte gör ett skit om dagarna orkar jag knappt komma upp om mornarna, min sambo hjälpte mig skicka in viktiga papper till csn. jag tänker bara "snart snart" mmen det blir ALDRIG v.
orkar inte mer, banala jävla saker som bara skjuts upp gång på gång, städning som aldrig blir av till grunden..ja det r ju bara 2/100 saker..
Ja jag har precis som dig även när jag var arbetslös så var jag jämt trött och slut och fick inget gjort. Jag flyttade ihop med sambon innan jag förstod vad som var fel på mig och han och jag har bråkat en hel del för att han trodde att jag bara var lat men nu har vi båda fått förståelse för det och jag har lyckats få ordning på hur jag ska fungera hemma. Ang jobb så sa jag upp mig idag från min halvtid, ska jobba tills i slutet av mars och jag har sparpengar och fakturor som jag väntar på att få betalt för som räcker fram tills att karensdagarna för a-kassan är slut och om jag behöver a-kassa. (har ett företag så det måste jag sätta som vilande i sådana fall). Det kanske är drastist men jag mår så dåligt över mitt jobb eftersom jag jobbar hemma och inte känner att jag får något gjort, då blir jag bara stressad och ännu mer apatisk. Jag sover inte alls numera men igår när jag fattat beslutet och pratat med mamma och sambon och båda tyckte att det var en bra idé att sluta så kunde jag heltplötsligt sova så nu är jag någorlunda pigg. Jag är så glad just nu!
Jag har även fått tid för att påbörja utredning den 17 så nu ska jag använda min nyfunna energi till att söka jobb.
Som du säger så är det de mest banala saker som skjuts upp och jag i alla fall blir så irriterad på mig själv. Det är därför det är så skönt att ha den här tråden så att man inte behöver känna sig ensam.