Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

bonadea78: Magen är verkligen värst för mig med... För oss alla tror jag nästan. Det känns hopplöst, men det SKA gå att få bort den. Så är det bara.

Malin: Tack, nu känner jag mig lite bättre.

• idiotblondinen

Hej Nova!

Marsmamma: Jag tror att Theresa har nåt på gång! O ansiktsbehandling låter som en utmärkt belöning!

• idiotblondinen

Gokväll Therese!

bonadea78: Jag kör lite nutrilett och lite sunt förnuft när det gäller maten.. Funderar på att köra bara nutrilett ett par dagar nu, för det verkar som att det bara är då jag ser resultat. Jag har dåligt tålamod, men jag jobbar med det! Sen är det väl promenader i stort sett varje dag.. O imorgon har jag barnvakt i en timme på eftermiddagen igen så att jag kan gå och simma!

• idiotblondinen

Gokväll Therese!

bonadea78: Jag kör lite nutrilett och lite sunt förnuft när det gäller maten.. Funderar på att köra bara nutrilett ett par dagar nu, för det verkar som att det bara är då jag ser resultat. Jag har dåligt tålamod, men jag jobbar med det! Sen är det väl promenader i stort sett varje dag.. O imorgon har jag barnvakt i en timme på eftermiddagen igen så att jag kan gå och simma!

• idiotblondinen

Ska vi köra en variant på den aktuella listan? Vad säger ni?

idiotblondinen: 83 - 161

• idiotblondinen

idiotblondinen: 83-161
    ThereseLaurin:77.5-155 (155 väl?)
    Malin1976: 82-171
    bonadea78: 69 - 168

• idiotblondinen

Idiotblondinen:83-161
    ThereseLaurin:77.5-155
    Bonadea78:69-168
    Malin1976:82-170

jag ändrar åt Therese.. för visst sa du väl att du var 155 o inte 151? Eller har jag helt fel nu?

• idiotblondinen

Thussen: Vad roligt att höra från dig, vi saknar dig! Hoppas du kan komma tillbaka snart och stort grattis till minskningen!

• idiotblondinen

Marsmamma: Vad duktig du är! Låter ju prisvärt med en sån cykel... Är det nån som har lust att sparka ut mig på promenad? Jag verkar ha stora problem med att komma ut...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)