Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Haha, måste vara en härlig känsla ändå?

• idiotblondinen

Bra jobb Theresa!

Då antar jag att vi alla kör fredagens program idag, eller?

• idiotblondinen

Tror faktiskt att jag ska gå och köpa mig ett fint litet block att skriva i imorgon också faktiskt. Har i och för sig träningsdagbok online, men det är mysigt med nåt "verkligt" också.

• idiotblondinen

TL: Tack för att du tog dig tiden! Vad roligt, då har jag ju fått resultat! *glad*

• idiotblondinen

Theresa: Grattis själv!

Nu har jag tänkt ge mig på fredagsprogrammet!

• idiotblondinen

Gjorde nyss fredagens program! Det kändes verkligen i vader, baksidan av låren och i rumpan och det tog bara några minuter! Snälla TL, ge inte upp nu.. *försöker dra upp ur svackan* Gör programmet, det går så himla fort o man blir så nöjd efteråt! Snälla, tänk på Thailand!!!

emmamaria: Men gör det nu! Kom igen, det är jättebra och går jättesnabbt o känns underbart! Fastna inte med nåt annat nu!

Theresa1: Programmet är kanon! Verkligen skitbra!

Kom igen nu tjejer... Bara gör det!!! Tänk inte att "nej det är inte lönt" för jo, det är lönt!

JUST DO IT! Tänk på målet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ursäkta om jag är så enerverande och störig, men det kan behövas ibland! Gör det!

• idiotblondinen

emmamaria: Ja jag vet själv att man kan inte strykas medhårs hela tiden, speciellt när det gäller småsaker, för då blir inget gjort. Så, seså nu!

• idiotblondinen

TL: Ja, men tänk på att om du bara gör lite övningar som tar högst 10 minuter så har du en stor del av julbordet "oätet" så att säga. Det går så fort o du mår helt klart bättre efteråt... Jag lovar dig.

• idiotblondinen

TL: Bra!

Ajajaj, jag har redan känningar av den träningsvärk som kommer att komma imorgon... Såå skönt ska det bli, då känner man verkligen att man har jobbat och blir ännu mer peppad.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)