vikt...peppningstråd =)
TL: Åt du en hel påse? Kolla på innehållsförteckningen hur många kalorier det är...
TL: Åt du en hel påse? Kolla på innehållsförteckningen hur många kalorier det är...
TL: Bra att det inte blev en hel påse iallafall! En tredjedel är inte så farligt.
emmamaria: Jag ska erkänna att igår efter lussebullarna så hade jag tankar på att gå och kräkas upp dom. Jag kände dem i magen o hade precis ätit dom o var så mätt så jag tänkte "Fan alltså.. jag skulle kunna gå och kräka upp dom nu så är det ogjort, det är ju jävla piss att de ska behöva gå igenom systemet bara för att jag inte kunde hålla mig" men jag bestämde mig faktiskt för att inte göra det, utan ta mitt straff istället! Jag tror att det är lätt att man börjar göra det till en vana så jag är stolt över mitt beslut där.
Theresa1: TACK! Tar tacksamt emot priset
TL: Lär dig av dina misstag o köp aldrig hem chips igen! Om du verkligen är sugen på nåt gott så kan jag rekomendera grönsaker i dip! Jättegott!
Gomorron!
Grattis bonadea!
TL: Okej... Om du ska gå ut i eftermiddag, så.
Duktigt Sussi!
Min vikt står kvar på 83. Jag blev så besviken att det kändes som att världen rasade. Var peppad o tänkte köra samma som igår men nu tappade jag lusten... Får se om jag hittar den igen. Jävla skit.
Kram.
Marsmamma: Nej, jag har inte mätt mig. Jag är sur och butter.
Men nu har jag iallafall varit på en 90-minuterspromenad. Funderar också på om jag rör mig för mycket... Men vafan. Jag vill ha allt på en och samma gång. Ska mäta mig senare.
Här kommer mina mått (tyvärr kommer jag inte ihåg vad de var förra veckan):
Överarm: 33,5
Underarm: 26
Lår: 58
?
Knä: 38
Midja: 93
Mage: 103
Rumpa: 113
Hmmm! Jag anar lite minskning!? TL, har du mina mått från förra veckan?
emmamaria: Ja sånt kan inte vara bra. Införskaffa ett bättre, vettja.
-4 är ju skitbra! Duktigt!