Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Idiotblondinen: Den började ju trevligt med mitt sunkiga jag sen spårade den bara ur... Har känt mig tjafsig och ful o tjock osv... Jävligt opeppad på allt... Sen åkte jag ner på stan för att köpa mig något fint eftersom jag faktiskt varit duktig och minskt i måtten... Men det görs tydligen inte kläder i "barbammamma modell" Jag ser ju ut som skit i allt, och då är jag inte ens stor, bara mammatjock Men mina 72 kg kan man ju tycka att det ska finnas lite snyggt till mig men nej...

• Theresa1

Nu har jag det! Jag ska starta ett klädmärke för oss som fött barn... Bara för att man är mamma vill man faktiskt inte klä sig som sin morsa... Och jeans med extremlåg midja är inget för mig, de täcker inte ens hälften av min stjärt..

• Theresa1

Vilken pulver diet är godast och vilken smak ska jag ta? Finns det någon god jordgubb?

Sov gott alla!!!

• Theresa1

Godmorgon...

Nu är jag "back on track" eller vad man ska säga... Sambon har varit sjukskriven hela förra veckan så allt har blivit upponer vänt, även om det är jätte trevligt att ha honom hemma så har man ju sitt inrutade småbarnsliv *hehe* Det är så himla mycket svårare att motstå frestelsen om någon annan sitter o mumsar på fika eller gott. Eftersom Marcus begåvats med en fettförbränning som inte är av denna värld så kan han stoppa i sig VAD SOM HELST utan att gå upp... Och skulle han nu gå upp lite mot all förmodan så sätter det sig jämt över hela kroppen så det syns iaf inte.

Jag tänkte ta o äta pulver fram till på fredag för att se hur det känns... Vill kickstarta efter min svacka.

Det känns så trist att kroppen liksom rör sig i vågor när jag går Magen skvimpar lite som den vill och det känns ganska osexigt faktiskt. Jag hade tänkt att jag skulle köp lite fina undisar för att mina gamla är inte så kul plus att alla BH:ar inte sitter som de ska alls... Men jag var inte alls så glamorös i dem som alla tjusiga tjejer på bilderna. Jag är likblek, hårig, mamma tjock, lös i huden och har bleknande bristningar på brösten... Tror ni att jag var snygg i julröd spets? *HAHA* Fast marcus tycker iof att jag är världens finaste även om jag har apotekets topp (ni vet vilken!) och sladdriga resårlösa "mens" trosor (sådana som det inte gör ngt om man missar eller läcker i för det är BARA bra att ha en anledning att slänga dem)

Näe tjejer nya tag, ska ta tag i måndagens program plus att jag ska skriva lite motivations dagbok. Har inte skrivit mit kontrakt ännu och det ska jag genast börja fila på... Enl. Oprah och Dr Phil ska man göra det... Det är svårare att skita i allt om man skrivit under det. Fast det finns ju förstås massa undantag som att om man inte tycker att man är värd ngt så bryr man sig ju iaf inte om att man bryter ett löfte. Då har man ett annat problem att jobba med parallelt. Men det gäller inte mig, jag tycker jag är rättså bra. Oftast. Men det är en annan historia Varför jagar jag kilona på detta sätt? Fåfänga eller hälsa? man tycker ju inte att typ 12 kilo ska vara ngt att bli av med men de sitter som berg! Jag fattar inte...

Programmet var det ja... Skrier ni dagbok tjejer? Glöm inte att det är ganska viktigt nu i er/vår viktminskning... För välbefinnandet, man kan gå tillbaka och minnas känslor.

*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*träna*

• Theresa1

Fast först skulle det tydligen serveras välling *hehe* jag som trodde att jag skulle hinna... Bara för att jag skrev ett sånt låååååååångt meddelande

• Theresa1

Näe men va kul, jag har fått en egen personlig tränare, Max 7 1/2 månad hjälper så gärna till...
    *klättra på mamma*hänga i hanteln (läs:flaskan)*vara PRECIS där mamma ligger och bröstövar*...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)