Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

God morgon töser!

Thussen: Heeeeeeeeeej, datorn ok igen? Jag vet inte om jag kan ge en sammanfattning för jag har så jädra kort minne...

Jag är sjuuuuuuuuk. BLÄ. När Max sovit hela natten för första gången i sitt liv då kan inte jag njuta, är inte det ironiskt? Ska bita i det sura äpplet och träna lite nu så har jag det avklarat!

ses senare

• Theresa1

Jag vet inte vad jag gör fel... jag spänner ju bara nacken när jag ska träna mage... är det den totala bristen på magmuskler som gör det?

• Theresa1

Malin: Jag har hört någonstans (vet inte om det är sant men iaf) att ETT wienerbröd är lika fett som EN HALV PIZZA!!! Så du gjorde rätt i att strunta i dem!

• Theresa1

Nja... jag tror att jag lixom häver mig upp med nacken på ngt sätt... Jag gör lite alternativa magövningar istället... Får göra situps när jag har lite magmuskler

Jag vet inte om det är sant det där med winerbröden... Enl. VV innehåller wienerbröd 5,5 points och pizza 32 ellerngt sånt o isf stämmer det ju inte

• Theresa1

Marsmamma: Fortsätter du med din pilates kommer du snart ha gått från flodhäst till smidig katt

• Theresa1

Marsmamma: Va snygg du är som modell Jag såg mer ut som en badboll Hur fick du till midjan?

• Theresa1

jag har precis hittat "självutlösaren på kameran... Har tagit massa kroppskort, det var ju upplyftande *näe* men jag har sett värre ut och det är verkligen en tröst. Kost och motion har verkligen gett resultat. Men ska midjan verkligen sitta PRECIS under brösten?

• Theresa1

va vi är snygga Min modell blev smal o smärt nu, ha ha jag måste ha skrivit in vikt o längd fel när jag skulle hålla på o omvandla... Fast jag är ju inte direkt smärt På hm:s sida finns det en svenskversion, den var lite lättare.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)