Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

idiotblondinen: det är skumgodisar... 5 st = 0,5 points. jag äter INGET som jag inte räknar. Men det är ju väldigt onädiga points... Men jag tycker iaf att jag är skitduktig, har fått mens nu och då skulle jag kunna sälja min själ till djävulen för snask. Så ett par inräknade skummisar är en jätteseger för mig.

• Theresa1

idiotblondinen: det är bra att du skäller för jag ska inte äta godis egentligen ju... Så fortsätt med det

• Theresa1

Jag kör med 1 1/2 liters petflaskor med vatten ända upp till korken... Men jag måste försöka ta sand eller grus istället för det väger mer. Att ta 2 liter flaskor blir för otympligt tror jag.

Ska börja med pulver på lördag och ska köra 1 vecka... känner att jag vill riva igång lite.

• Theresa1

Therese: Visst Funderar på naturdiet jordgubb, vet du on den är god? Annars vet jag att nutrilett choklad smakar ok, visst är det den du har?

• Theresa1

TL barsen är ju så pulvriga iaf nutrilett, naturdiets kan jag lätt äta miljoner av tror jag...

• Theresa1

Godmorgon mina kära vänner!

Våra liv: aj då Varför sån värk?

Nu ska jag träna, och coachen (Max) sitter brevid och har snott hantelflaskorna för 25 gången denna morgon

• Theresa1

våraliv: Det är ju förståligt... Man ska vara försiktig med smärta.

Hörrni alla, jag hittade en sida som iof är rätt "berrig" med massa övningar... Det är en muskelknutte som visar "how its done"... Iaf så visar han några magövningar som var bra plus att många av våra övningar kör han i en mer machovariant. Vill ni så kan ni ju kolla in den för att de hur man ska ligga o stå:

www.yxan.ac/lgh117/traningsovningar.htm

Javisst killen kallas YXAN, kan det bli bättre

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)