Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

oj oj hhär är det fulll rulle =)

Marsmamma: jag vägde 105 när jag startade ...så vet precis vad du kommer att ha framför dig.... du verkar ha hittat motivationen =) vilket är det allra viktigaste... =) Sen tycker jag personligen att du inte ska sluta med att äta goda saker helt...utan unna dig en dag i veckan tex lördagar... för slutar du helt kommer det troligen inte hålla..gjorde inte det för mig i alla fall... Sen kommer du märka själv att om du nu äter tex godis en gång i veckan..så är det inte lika gott efter ett tag och kan inte äta lika mycket som du är van...vilket resulterar i att du blir jätte stolt över dig själv att du inte längre MÅSTE ha socker och dylikt =)

Men detta är ju vad jag tycker =)

Blondin: va bra att det går bra för dig =) visst är det skönt när man har motivationen =)
    Bara av att städa gör att man motionerar mycket =)

Danbana: grattis till dig =) hur gjorde du för att gå ner i vikt???

• ThereseLaurin

danbala: ja det lät ju bar att du kan hålla vikten =) Det är inte heller något problem för mig att hålla vikten då jag alltid ätit rätt så att säga..förutom då jag vart graviod då..så det är därför jag är överviktig...det har vart svårt att inse att man faktiskt kan vara tjock, då jag själv alltid varit ganska smal... men nu vet jag ju bättre =)

• ThereseLaurin

ja tyvärr så går de allra lesta upp när de slutar röka...

• ThereseLaurin

marsmamma: så god som din motivation verkar vara så kommer detnog funka ypperligt =) kan säga att jag hade inte klarat det själv då det är lätt att fuska om man inte får ta nåt alls..men tror att du kommer att klara det galant =) Va skönt med promenad =) jag sitter bara och latar idag..har till och med morgonrocken på mig..men ska nog ta en promenad snart och plocka lite mossa till julen =)

• ThereseLaurin

marsmanma: ne man får ta en dag i taget =) et svåraste tycker jag är att sambon hela tiden äter en massa skit...men det är ju en slaagsd terapi med =)

• ThereseLaurin

ska kanske lägga in kort idag vi olika vikttillfällen,, få se om jag vågar.....

jag har en träningcykel som jagh har framför tvn..funkar kanon =) man har kul samtidigt liksom =)

• ThereseLaurin

vi får se till att hålla tråden vid liv =)

tänkte köra nutrilett i en vecka from i morrn..nån som hänger på??

• ThereseLaurin

Marsmamma: själv klart kan du bara vbyta ut några måltider =) Man ska börja försiktigt =) men jag kör enbart nutrilett då jag har hållt på i ett tag...

nova:: välkommen =) Hur har du gjort för att gpå ner i vkt??

• ThereseLaurin

BLONDINEN: DET LÅTRER BRA DET DÄR =)

Marsmamma va bra =)

Nova: det är ju ett steg i rätt riktning =)

• ThereseLaurin

Heter tHerese är 22 har sambo på 25 år som heter micael.. vi har två tjejer som heter alexandra(snart tre år) och alicia(ett år). Bor i jämtland(Ammer). Vägde 105 när jag började ta tag i min vikt väger idag mellan 75-79 kilo då jag inte vet vad jag väger då jag blundar och står på vågen..skrive5r min sambo upp vad jag väger.. för vet jag vad jag väger blir jag lätt oinspererad och detta sättet funkar jätte bra =)
    Vill ner till ca 65 kilo helst vill jag gå ner mera ....men är nöjd med 65 =9

Jag vill ge ett tips som funkat på mig är att ha gmla kläder osm man kommit i förut och ta fram dem så och då för att märka att man verkligen kommer närmare sitt mål =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)