Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

då ska jag visa mina mått blev fan deppad av o se dom...
    vikt: 95 kg
    överarm: 37 cm
    röv: 112 cm (some one please call 911) *sjunger*
    knä: 38,5 cm
    midja: 100 cm, den lär kanske minska snabbt eftersom jag nyss fått barn *hoppas*

jag ska FAN gå ned i cm ska ni veta... så här ska jg INTE se ut *bestämd*

• Våra Liv
    för jag köpte en rulle mentos som en muta té stora sonen för han inte ksulle skrika sönder sig när vi kom hem från BVC men tror ni han fick många? nej 1 o jag åt resten arg på mig själv

men jag har iaf köpt, solrosfrön, linfrön o någe annat skummt frö som jag ska ha i dinkelbrödet hade jag tänkt och ett rör med viktkontroll som får sötsuget o försvinna och så öpte jag mörk choklad 99% hehe det ska stilla mitt sötsug!
    köpte en nuttrilette cappuchio eler hur det stavas shit vad gooood mmmmmmmmm farligt god!
  • Våra Liv

www.dinkel.se/recept.htm

här tjejer har ni en länk med bra recept på olika saker man kan göra med dinkel typ bröd, pankakor, pizza, fruktkaka osv, o det är så mycket nyttigare! surfade runt lite hehe

• Våra Liv

emmamaria det är ett mjöl som är jättenyttigt som verkligen får igång magen o håler den igång, nyttigare n fullkon typ. oj jävkla caps lock knapp

• Våra Liv

nej vi kpöpte det på maxi alla mataffärer har det inte men det är liite dyrare än vanligt mjöl men inte så farligt, vi har dinkelpasta hemma med, skitgott! oxålite dyrare men inte så mycket.
    finnsi hälsokostaffärter med men därkan jag tänka mig att det är dyrt

fy fan vad äckligt det är med mörk choklad... iaf så är jag itne dsugen på något alls efter den..mår illa avd en urk

• Våra Liv

så nu bakar man bröd med då hihi första gången i mitt liv hoppas det blir bra nu!

• Våra Liv

känns spom om brödet blir kass haha ska införskaffa annat dinkelmjöl som är fullkorn nästa gång detta var vitt dinkel ju ... aa man kan inte alltid lyckas. har fått ont i magen med typ njurarna funderar på uriinvägsinfektion... ska avvakta några dagar

• Våra Liv

kanske inte orar träna idag har inte sovit mer än 4 timmar inatt

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)