Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

fast iställe för pommes taR JAg sallad iaf

• Våra Liv

emmmamaria dom man köper o gör hemma är redan friterade en gång så dom är ganska onyttiga med

• Våra Liv

tror det står på förpackningn men jag kanske har fel

• Våra Liv

usch tog ju light läsk té big macen.. fan vad trött jag blev nu jävla socker fy blir någe annat nästa gång! UTAN socker!

• Våra Liv

nja kanske inte bara av läsken det är ju mycket fet mat iaf o sista 2 veckorna har jag ätit mat som inte är fet så nu vart min mage i uppror typ

• Våra Liv

emmamaria hoppas du orkar

här är det tvätta som gäller kommer inte gå idag förhoppningsvis så orkar jag med pilates af

• Våra Liv

emmamaria jag har inget val hehe måste ju ha kläder att hapå mig

• Våra Liv

emmamaria duktig du é

blä vad tråkig fl har varit idag knappt kommit in ju

• Våra Liv

koviktare kör winsor pilates från tv shop

• Våra Liv

Hoppas INTE tråden ska dö ut!
    har varit lite deppig i 2 dagar... har itnealls varit duktig o skämms lite över mitt beteende... trött som fan blir jag emd pga av det

• Våra Liv

koviktare vad bra

emmamaria jag vet försöker komma igen nu. Detta jäkla väder gör det ju inte bättre kan jag lova...

• Våra Liv

om ni vill se mina nya mått orkar itne skriva om dom igen *lat* så kolla i min blogg för er som missat sidan så är det overviktig.blogg.se/
    är rätt så nöjd o hoppas på att det fortsätter i samma riktning!

jag har syndat lite i helgen det står i bloggen

• Våra Liv

TL väääälkommen hem igen vi har som sagt saknat dig i tråden hoppas du haft kul på semstern!

• Våra Liv

hörrni tjejer inte låta tråden dö *skälla*

hur går det med er träning? jag skämms har inte tränat på flera dagar men jag har inte heller ätit så mycket onyttigt..
    ch hur jäkla länge ska jag har mängder gaser i magen efter ha börjat äta fiberrik mat? ha fan haft det i 2½ vecka nu as jobbigt

• Våra Liv

*asg* men jag visste inte om den nya

• Våra Liv

nej då jag är bara trött o ddad typ.. sjuka barn

• Våra Liv

mmin lille har antingen RS eller falsk krupp ska till VC sen idag

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)