Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

Theresa1 jag ahr muskelinflammation mellan axel o nacke på båda sidor men det börjar bli bättre men jag ska vara försiktig emd en del övningar, som gårdagens första övning gjorde att jag fick jäte ont. därför ag tappade lusten igår o göra några övningar...

• Våra Liv

ehm är digestivekex väldigt dåliga att äta?
    nu har jag avrt ute o gått iaf, det gick aningens snabbare o gå med en enkel vagn än en skitkass gammal syskonvagn! *längtar efter nya syskonvagnen*

jag har inte ätit godis sen ig förrgår *stolt* men jag har inte bättrat mig på kaffe fronten.. hmz... vatten dricker jag mer iaf

• Våra Liv

har träningsvärk med sen igår! i ASSET woho =)
    jag gör faktiskt så nä4 jag går ut o går powerwalk att jag spänner alla magmuskler, ni som kör pilates vet hur jag spänner magen för man spänner magen likadant i pilates övningarna så jag känner av magmusklerna idag med hihi

• Våra Liv

idiotblondinen jag är med helt övertygad om att ens dåliga matvanor börjar som liten, mär vi var mså var det inte samma hysteri med mat som det är idag för det fanns inte lika mycket fettma då o sen itne alls lika mycket forskning kring det, inte heller fanns det lika mycket nyttig mat o köpa som det gör idag

wsjälv kunde jag intelåta bli o trycka i mig 7 digestivekex istället för 3 *arg på mig själv*
    aja jag åt inte upp några pepparkakor iaf..
    blir riktiga prövningar för mig imorgon o på fredag då jag ska på olika fikaträffar..
    bara onyttiga fikor..
    har lovat mig själv att bara smaka en sak av något som alla har med men bara en sak o inget mer...
    annars hade jag smakat av allt...
    och n'sta gång får jag börja baka o ta med mig nyttiog fika istället
    denna vecka orkar jag inte det hehe

• Våra Liv

therese1 ja gör det! vill veta så jag kan skämmas ännu mer o hålla mig borta

• Våra Liv

oj då är det bätytre med pepparkakor då...
    för det ahr jag med ätit nu
    fick främmande o jag kunde inte hålla mig borta
    och jag åt 1 lussebuller *ställer mig i skammvrån*

• Våra Liv

*skämmms* fan sur jag é på jig själv,allt socker fick mig o slockna o bli gör trött, o det ä inte bra känns som om jag violl sova tills 'ärlden går under *yrvaken*

• Våra Liv

idiotblondinen jag vet
    vi harbara digestivkex o pepparkakor hemma som är onyttigt...
    knappt någe kvar nu heller för den delen.
    jag försöker bryta mina mönster jag lovar, jag vet hur det såt till med mig, men det lir värre när jag inte får sova o lillen har så ont i magen att ´han bara skriker. åh hoppas allt ordnar sig med sömn snart för det tror jag är viktigast får man sova bra så orkar man ta itu med andra saker mer.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)