vikt...peppningstråd =)
wellah: Håller med T1, inte 40 kg väl, då försvinner du ju?
wellah: Håller med T1, inte 40 kg väl, då försvinner du ju?
Under alla år så har jag också haft det väldigt bra, så som du beskriver T1 ungefär.. haha. För mig är de enda mensskydd jag behövt de gratisprover man fått på posten... Nu är jag lite orolig att jag blivit normal, dock, för nu forsar det.. Kan kanske ha med spiralen att göra med. O jag behöver aldrig köpa några test för jag lever ändå i celibat
Så jag har kommit billigt undan, jag...
Nån som hittar den här listan där det står om giftiga saker barnen kan få i sig och kan se hur farligt hårblekmedel är? Dum som jag är så hittar jag inte min... Vet inte var jag lagt den *puckad*
Blev orolig där en stund men det är ingen fara
Oj vad mycket ni har skrivit här... Hänger inte riktigt med.
Malin: Bars är väl som man ska byta ut mot måltid... Snacks har jag inte hört talas om, vad är det?
bonadea78: Grattis!
Emmizor: Oj vad nyfiken jag skulle vara på vikten och omfånget om jag var du...
Marsmamma: Vad roligt att du ska ha en cykel!
Haanna: Det låter bra tycker jag.
Oj! Glömde berömma dig Malin *beröm beröm*
Malin: Nej här har varit strålande sol och torr mark. Men det blev nog bara en halvtimmes promenad ungefär...
Haha, undrar om ni kommer att få strömavbrott där norröver.
Malin: Precis, bättre än inget... Sen har jag ju kört hela programmet idag igen.
Gomorron. Sankta Lucia, skänk mig en tia, inteeee en femmaaa, för det har jag hemmaaa *sjunger*
Kaffe mums.
T1: Vad bra att du inte började gå bärsärkagång i skåpen! Duktig! *berömmer*
T1: Fy fan vad bra! Det är helt sjukt fett att se resultat!
*berömmer ännu mer*
Oj, det finns så många stackare som sitter fast i startgroparna här i världen... Vi borde kanske göra dom en tjänst och sprida vårt motivationspulver med vinden! Tjohou jag är fan inte vaken än... Ska sätta på mer kaffe