Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Hoho, nu är jag här igen...

Jag har ändrat mitt bmi från 34 till 31.2! Hur bra är inte det? Snart under gränsen för fetma ju...

O Marsmamma: Varför inte bara gå ut? Just do it! Eller tror du inte att du är värd att känna dig som en gudinna sen...? Jag bara undrar alltså, helt ärligt... Tycker du inte det?

• idiotblondinen

Fast jag ska kanske inte säga nåt för jag har bara gått en halvtimme idag... Vad hände med mina megapromenader?

• idiotblondinen

Theresa: Fan vad snygg du är då...

• idiotblondinen

T1: Jo, men det nya du hade lagt upp var så tydligt Skitfint!

• idiotblondinen

men emmamaria då..

Jag ska erkänna att jag inte gjorde programmet igår. Hade världens sämsta dag igår.. allt var bara dimma i hjärnan. Åt ju inget extra eller så, men det blev bara en halvtimmes promenad. Har typ sträckt mig i axeln/nacken och det gör ont! Jag tror det är från att jag tagit i lite för hårt när jag gjorde skulderövningen, för jag släppte inte trots att det gjorde ont.. Jaja, jag får skylla mig själv. Idag känns det mycket bättre med allt iallafall! Så det blir nog både långpromenad och programmet.. Fan vad mycket plats det har kommit till i mina byxor förresten Göttans!

• idiotblondinen

T1: Nej för tusan, det är inget som helst misslyckande! Om du bara åt vad som ska vara en normal portion eller t.o.m mindre så lär det inte bli nån som helst skillnad! (Men jag undrar ändå om det var fullkornspasta för var det inte det så köp hem det istället för det är mycket bättre för er alla )

• idiotblondinen

T1: Men jag inbillar mig ändå att den största anledningen till att man ska äta fullkornspasta istället är för att undvika att bli hungrig igen efter en stund.. Att undvika fällor alltså, men du åt väl inget mer sen så det är ju ok! Men om jag vore du så skulle jag slänga all vanlig pasta o bara ha fullkornspasta i skåpen. Det är bäst i längden

emmamaria: Ja det blir ju dyrt.. Det tråkigaste är ändå att vad jag än vill köpa för byxor så kommer dom inte att passa vid magen. Den är en stor deg som flyter runt och hänger över.. O då menar jag inte lite utan då menar jag som värsta "före-bilden" man kan hitta på nätet av en magbild innan bukplastik..

Om inte jag får en bukplastik av landstinget i framtiden så skär jag av magen o åker in på sjukan så får dom väl sy ihop den så snyggt det går igen, för såhär vägrar jag att ha det. Fast det kanske inte är så smart att bli ett sånt psykfall om jag vill ha fortsatt vårdnad av min son, dock...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)