vikt...peppningstråd =)
TL: Haha, nej för mig har nog sockerfallen varit en del av abstinensen..
Jag har bara mått illa av att jag ätit för lite... Inte av Nutriletten i sig, jag älskar Nutrilett, haha..
TL: Haha, nej för mig har nog sockerfallen varit en del av abstinensen..
Jag har bara mått illa av att jag ätit för lite... Inte av Nutriletten i sig, jag älskar Nutrilett, haha..
Gomorron!
Vad duktiga ni är!
Malin: Fan vad skönt att komma iväg till simhallen... På tisdag ska jag göra det.
VL: Duktig du har varit!
Fan alltså vilken jävla hicka jag har... Är det ni som tänker på mig eller?
Theresa1: Varför?
VL: Förstod att det var så det låg till... Men nu har du nog slutat tänka på mig.
T1:
Jävla skit... Nutriletten är slut o jag är pank. Har knäckebröd eller havregrynsgröt att välja på när det gäller frukosten. Inget av det lockar, så då skiter jag i det. Jävla skit.
T1: Jag VET men jag känner mig inte mätt och belåten efter varken knäckebröd eller gröt. För det smakar inte gott! *beter mig som ett trotsbarn nu*
T1: Jo, det kan jag... Potatiskrydda är gott. Men det smakar så flottigt...
My mind is set on Nutrilett! Eller en Naturdiet-bar hade också varit gott... Fan vaniljsmaken är så jävla god *dregglar* Men nu ska vi se... Min förmögenhet ligger på 8 st enkronor och 14 st 50-öringar. *Rik*
Marsmamma: Ja, jag ska äta frukost... Det är bara det att det kommer inte att bli förrän efter lunch nån gång.
Måste finurla fram ett sätt att få vad jag vill ha.
Duktig du är förresten!
Grattis Marsmamma!