Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

IB: Om jag klarar att läsa på komvux och dessutom få högsta betyg så gör du också det!!! Sen läser du på högskolan och det är väldigt enkelt faktiskt... Sen är du leg. psykoteraput... Som praktik kan du ju alltid ta livet... bättre än så blir det ju inte.

Jag tror faktiskt inte att du fattar vilken jävla styrka du besitter. Jag tror att om du jobbade som typ behandlingsassistent eller likanade spå skulle du göra att skitbra jobb för du veeeeeeeeeet hur det känns att vara dom.

• Theresa1

IB: Jag gick från trasig och "psykosdeprimerad" ingenting var sjukskriven och gick i terapi EN sommar sen isolerade jag mig från omvärlden och bara pluggade och satsade på mig själv, de vänner som inte fattade att jag behövde det kunde "pissoffa". Sen började jag bli lite mer social...Nu har jag snart gått ut gymnasiet med bra betyg och har till och med fått höra från flera av mina lärare att jag är ett föredömme för andra och de vet inte ens om hur jag varit, de tror att jag är en vanlig tjej.
    Man ska inte ångra saker man gjort (vet att du inte gör det) utan hämta styrka och lärdom ur dem, det är när man själv inte kan stå för sina handlingar andra ser ner på en. När du rakryggat säger att så här har jag gjort och det står jag för så får folk respekt för dig. Inte för att du knarkat för det är ju aldrig smart gjort utan för att du slutat. Då kommer fokus på det.
    Om du pluggar får du sessutom CSN *hehe* Det är klart att du ska göra det. Du o jag ska vara kompisar och jag ska hjälpa dig!!! Ellerhur?

• Theresa1

IB: BRA! Då kan jag sova gott inatt också då, fast detta har varit självförtroendeknäckar dag Du och jag är väldigt lika på många sätt tror jag. Jag är inte på något sätt speciellt bra, eller nu blev det fel... Jag är asbra som verkligen ryckt upp mig och har på 3 1/2 år gått från "duvetvad" sambo med rökare till förlovad (har diamantring) med civilekonom (inte för att titeln spelar ngn roll) och mamma till en grym liten cooling. Jag är på väg att för andra gången tappa ångestätar kilona och allt vad det innebär har en termin kvar till min "riktiga utbildning". Det tycker iaf jag själv är en bra uppryckning... Jag hade mycket väl kunnat varit kvar på ruta ett men jag kännde hela tiden att det var inte jag, jag var värd mycket bättre liv. Jag hade en helt annan plan än den jag levde... så då gjorde jag en u-sväng och började följa planen istället.

Jag menar verkligen allvar när jag säger att det inte är så svårt att plugga... Jag kommer bli GRYMT besviken på dig om du inte tillvaratar din "gåva" och vänder den till ngt positivt. Du är ju löjligt bra på att peppa oss och du är säkert bra på att lyssna också, eller hur? Visst är du bra på att dra egna slutsatser och dra paraleller? Du kan göra såååå mycket... du kan ju öppna eget om ingen anställer dig...

Om 6 år så kan du ha ett diplom från HÖGSKOLA/UNIVERSITET, på din vägg. Är inte det "in your face" så det skiter om det på alla gamla polare och de som inte trott på dig eller hjälp dig...

Nu ska jag sova ses i morrn!

Puss på er och gonatt.

• Theresa1

Gjorde testet.

Jaha... God morgon allihopa.

Igår skulle jag bara ta en snabb promenad med Max för han var så gnällig, men jag traskade i raskt takt i 2 timmar... Nu har jag blåsor under fötterna Men det var as skönt att vara ute så länge. (pausade och var ute o lekte en timme också)

Sitter o mumsar på nutrilett.

• Theresa1

Nu har jag gjort någon sorts uträkning på hur mycket bodyfat jag ska ha och vad jag bör väga...

Det var intressant

• Theresa1

Vi grattuleeeerar, viiiiii grattuleeeeerar, viiiiiiiiiiiiiiiiii grattulerar våran zmoothie idag, mä blommer o mä blader vi firar dennna dagen, vi grattulerar våran zmoothie idaaaaaaa!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)