IB: BRA! Då kan jag sova gott inatt också då, fast detta har varit självförtroendeknäckar dag
Du och jag är väldigt lika på många sätt tror jag. Jag är inte på något sätt speciellt bra, eller nu blev det fel... Jag är asbra som verkligen ryckt upp mig och har på 3 1/2 år gått från "duvetvad" sambo med rökare till förlovad (har diamantring) med civilekonom (inte för att titeln spelar ngn roll) och mamma till en grym liten cooling. Jag är på väg att för andra gången tappa ångestätar kilona och allt vad det innebär har en termin kvar till min "riktiga utbildning". Det tycker iaf jag själv är en bra uppryckning... Jag hade mycket väl kunnat varit kvar på ruta ett men jag kännde hela tiden att det var inte jag, jag var värd mycket bättre liv. Jag hade en helt annan plan än den jag levde... så då gjorde jag en u-sväng och började följa planen istället.
Jag menar verkligen allvar när jag säger att det inte är så svårt att plugga... Jag kommer bli GRYMT besviken på dig om du inte tillvaratar din "gåva" och vänder den till ngt positivt. Du är ju löjligt bra på att peppa oss och du är säkert bra på att lyssna också, eller hur? Visst är du bra på att dra egna slutsatser och dra paraleller? Du kan göra såååå mycket... du kan ju öppna eget om ingen anställer dig...
Om 6 år så kan du ha ett diplom från HÖGSKOLA/UNIVERSITET, på din vägg. Är inte det "in your face" så det skiter om det på alla gamla polare och de som inte trott på dig eller hjälp dig...
Nu ska jag sova ses i morrn!
Puss på er och gonatt.