Inlägg från: Theresa1 |Visa alla inlägg
  • Theresa1

vikt...peppningstråd =)

Jag känner mig helt vilse, jag var ju inte inne så mycket igår och kommer inte hinna så mycket idag hellar

Hur ska jag klara mig????

• Theresa1

Senaste meddelandet 16.08...

*Gör konstgjord andning*

*puff*

*puff*

*puff*

*upplivningsförsök*

_____vVv_____vVv_____vVv_____vVv____vVv_____vVv_____vVv____

We´ve got a puls...

...pip...pip...pip...

åh va dryg jag är....

Vad är det frågan om? Har alla helt tappat gnistan eller? Är det bara jag som är motiverad???

Tjejer, för faaaaan...

Sov gott allihopa.

• Theresa1

Mmmm så kan det nog vara... Jag har skött mig relativt bra, fast jag tycker ju att jag missköter mig ibland fast jag inte gör det... Alltså fuskar så förskräckligt... Jag åt en lussebulle idag, den var så jävla god att det var värt varje liten smula Men som kompensation har jag rört lite extra på mig.

Fuskade iof igår, jag var sååååååå snacks sugen så jag kunde mörda för det... Men då var jag väldigt mogen och vuxen och köpte naturgodis... inte allt youghurtgodis för det är lika illa som vanligt godis utan det krispiga som är rättså bra iaf...

Hur känner du dig? Mår du bättre eller är allt lika jävla sugit som förut?

• Theresa1

IB: Har inte det lite med våran mentalitet att göra? Jag gör ALDRIG ngt bara lite... Antingen så städar jag eller inte och det betyder att OM jag städar så sorterar jag typ kläderna i färgordning osv, eller så gör jag INGET! Ska jag tappa i vikt så ska jag och då finns ett inga om och utifall att. Jag tillåter mig äta på julafton, thats it! Ingen jävla choklad utan bara av maten.

Vad har du förgyllt denna kväll med då?

• Theresa1
    Jag har inte gått ut för hårt. Hade jag inte gjort det hade jag skitit i allt efter en kvart

Det har varit några kompisar här och det har varit poker kväll... Kul kul. Tidigare på dagen var min syrra härm hon bor eg på gotland, vi har inte setts sen september. Hon o jag tog en promenad och gick på stan tills Marcus hämtade oss. (Han hade haft match)

Det är helt crazy vad jag är vanlig Svensson... Men jag älskar det!!!

Hur tänker du med dina kilon? Att det är gömda problem som kommer upp för varje kg som försvinner? Hurdå?
  • Theresa1

Ops, hej Emmamaria. Hoppas allt är bra.

Nu ska jag sova...

Vi ses imorrn tjejer!

Kramar!

• Theresa1

eftersom det inte är någon här så förutsätter jag att alla är ute o tränar eller promenerar

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)