Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Marsmamman: Det var ju en kanonide med belöning!

Det är ju lite skillnader i vikt på oss... En del är nere på 60 (kul för er!) också vi som är lite tyngre... Så jag undrar bara lite lätt så man får en bättre bild på oss, hur långa är ni? Jag är 170 cm...

• Malin1976

Ja just det ja...
    Jag tänker som så... Att bara jag tränar så ordnar det sig! Har inte fungerat på 2½ år men nån gång kanske... Är ju sjukskriven nu så det finns lite mer tid för motion.

Emmamaria: Skinka är väl rätt mager mat det va?

• Malin1976

Förstår jag rätt nu??

idiotblondinen: 83-161
    ThereseLaurin:77.5-151
    Malin1976: 82-171

• Malin1976

Jag ljög ju!

Idiotblondinen:83-161
    ThereseLaurin:77.5-151
    Bonadea78:69-168
    Malin1976:82-170

Så ska det va!!

• Malin1976

Igen, struljag!

Idiotblondinen: 83-161
    ThereseLaurin:77,5-155
    Bonadea78:69-168
    Nova:87-162
    Malin1976:82-170

• Malin1976

TL: Va det på Kometen??

• Malin1976

TL: Som du backade på såklart...

• Malin1976

TL: Jo jag såg det. Chefen skickade mail. Kul att det äntligen är på gång! Det skulle vara öppet hus för er på måndag va? Det är ju inte de finaste lokalerna men de duger. Då var det värre med urinlukten från pensionärerna i "trapphuset"...

• Malin1976

TL: Jag försökte fickparkera i en backe i Sollefteå för några år sedan. Det sa pang å jag höll på att skämmas ihjäl. Folk såg det men jag öppnade dörren å promenerade iväg å låtsades att jag inget märkt... Så kan det gå ibland!!

• Malin1976

Om du menar in till rummen så ska en del plockas bort och en del ska låsas eftersom de rummen ej ska användas. De här dörrarna med glasskivor i skulle byggas för glaset på något sätt. Sen var det några andra saker som skulle tas bort å några grindar som skulle sättas upp. Om dom inte ändrat sig nu.
    Jag tror inte att du måste gå om du ej vill. Psykskötaren skulle dock ha kvar sitt mottagningsrum i korridoren så nu får vi se vilka som har besvär å ska dit på besök! De kanske blir ännu sjukare efter alla barns frågor..

Nä, nu måste jag ta å sova känns det som, eller iallafall prova. Har ju inte somnat i soffan ikväll så då kanske det går bra!

Ha det allihopa!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)