Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

okej nu har jag världens dummaste fråga: hur mycket har ni gjort klart inför julen??dvs hur mycket har ni pysslat upp?? jag har tatt upp gardiner gran porslin så har bara dukar och lite små plock kvar tänkte göra det idag..ucha nu är jag så less på allt va heter dona och greja..men men nån måste ju göra det SUCK

Våra liv: stackare fy va jobbigt..kan inte säga att jag vet hur det är för det gör jag verkligen INTE skulle nog inte klara av det om jag skulle vara helt ärlig... tycker att det är nog jobbigt ändå..men du är stark och det är super bra =) Kram på dig

• ThereseLaurin

halloj brudar =) ... jag önskar jag var som er inte pyntade och donade så mycket..men jag älskar julen och känner att jag inte skulle få en riktig jul om inte hela huset är kliniskt rent och massa julsaker på mellanvåningen fast stakar i de allra flesta fönstrena i huset..jag är väl lite crazy

• ThereseLaurin

Malin: haha ja det skulle vara nåt det

jaha då har man badat busungarna och störstädt toaletten samtidigt =) men alexandra har tagit bort den där grejen mn hänger på toa stoeln vi har ingen aning vart hon har hätt den..vi som har refill till dne och allt =(

Ja ja sånt man får räkna med med barn=)

• ThereseLaurin

Blondinen: dom är ju kul att göra tomtar av =) smart när barnen blir 'äldre =) när jag var liten samlade jag på toa rullar fattar inte varför men men =)

• ThereseLaurin

fan va ni är flitiga att skriva nästan så man får ångest att man skriver så lite =)

• ThereseLaurin

blondinen: antagligen att du mådde illa i början beror troligen att du drack för lite vatten ...

• ThereseLaurin

ja det beror ju också på hur mycket du har ätit innan.. för en del kan det bli en rejäl omställning i kroppen som blondinen säger..men känner du att yrseln varar lä'nge så skulel jag sluta med nutrilett..

• ThereseLaurin

men man mår väl inte illa av abstinens?? måste vart för att du fick typ på väg att få socker fall skulle jag tro..då är dextrosol en bra lösning...

Även när man föder barn=) fick jag lära mig...

• ThereseLaurin

blondinen: ja jag har aldrig vart beronde men trodde man fick svettningar och så =) haha ... typ ser syner osv...

ja jag vet dextrosol är alltid bra att ha =) fast jag ar aldrig mått illa av nutrilett bara spytt den första veckan då jag testade för första gången..men nu går det som ppå räls =) men är bra att det är jul så jag kan ställa om magen igen så jag får chocka den igen sedan för det stannar av liksom annars för kroppen går på spoarlåga om ni hajar??

• ThereseLaurin

fick besked om flerbarnstillägg idag fan man får ju skita mycket pengar om man har fem barn, fast de är ju klart de blir ju dyrare också...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)