vikt...peppningstråd =)
här är det snöö med. men inte alls så mycket som det brukar =( men hoppas det kommer mer innan tomten kommer =) för ni tror väl på tomten
här är det snöö med. men inte alls så mycket som det brukar =( men hoppas det kommer mer innan tomten kommer =) för ni tror väl på tomten
fan mitt på överläppen har jag som ett litet jack där skinnet är borta..snacka om att det gör ont att ha en snus inne nu, men kan ju inte vara utan heller =(
hehe jag tror inte jag skulle tycka att de var en riktig jul utan tomten =) fast undra när den riktiga ska ha tid att komma =) ibalnd är ju jag han
theresa: he he håller med.. men är också charmigt på ett vis=) tror jag ska få playstationet idag=) fast vart ett helt annat än jag skrev förut=) måste ju provspela först och se såp att de är ok=) he hre gissa om jsag kommer fastna där...
ne nu ska jag passa på att göra nåt då gumman sover kram
hehe..jag hoppas inte den dör ut..men det är nog julen skulle jag tro..i alla fall är det så för mig...
Ib: men det låter ju kanon =) håller tummarna för dig..inte var på dåligt humör nu =( det är ju snart jul=)
Theresa: ja jag har sökt jobb skita länge nu och de går pissigt såligt =(
marsmamma: ne precis =) och jag har hört att de är färre som söker det nu..
ne tjejer nu ska jag verkligen göra nytta =)
Ib: lyssna på marsmamma nu = kram