Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

VET NI VA JAG TYCKER ÄR JOBBIGT.. DET ÄR ATT KLÄDER SOM JAG HAFT NYSS ÄR LITE STORA NU SÅ DE SITTER INTE LALLS snyggt. sen kläder jag kunde ha förut är försmå =( och har ingen lust att köpa nya kläder som jag kommer ha en eller två ggr.. har redan för mycket sånna kläder =( för jag vann 2000 på kappahl föut genom viktklubb och köpte kläder för det..men en del har jag inte ens haft på mig då de är för stora nu =(

• ThereseLaurin

Theresa: hehe oj ja jag frågade dig =) jag vart lite förvirrad då vi skrev olika =) alltså du har ju skrivit midja och de förut men nu skrev du annorlunda.. men jag tror det är rätt eller??

• ThereseLaurin

haha thertesa det var ionte måtten jag menade=) jag menade om det var på midja eller mage..vilket mått jag skulle skriva vart=) men nu har vi ju rett ut det=)

• ThereseLaurin

tHERESA: JAPP NU ÄR DET FIXAT URSÄKTA RÖRAN =)

Men vart lite svårt att veta va jag skulle skriva vart då du skrev navel och jag hade mage =)

hehe...

kom i gen nu alla andra så vi kan se våra resultat =) fast en del kanske har ett liv jobbb och så

• ThereseLaurin

Emmamaria : va bra =) då ska jag tänkaatt emma maria gör det så då ska jag också göra det =)

• ThereseLaurin

Marsmamma: jag önskar jag bodde nära jysk men har 7 mil enkel =( så jag frå klara mig ändå..fast jag har ju inga ppengar ändå...

• ThereseLaurin

marsmamma: ne inte för dig =) för mig kostar ju bensinen... ja ja nu måste jag gå på dass innan det händer en olycka... sen blir det lite tvätta och dona,..ha en bra dag alla så kommer jag med resultaten ikväll=)

• ThereseLaurin

halloj!!

Har fått paketet från ellos idag =) fan jag kan ju ha 38/40 känns helt underbart och det sitter ointe som nå korvskinn heller =) vart riktigt snygg om jag ska vara ärlig =) är jätte nöjd med allt förutom att ena byxorna var flecce vilket jag inte trodde..men tycker att de vart bra ändå =) Sen till dessa bhar båda försmå =( jag är optimist och trodde verkligen jag skulle kunna ha c men icke =( så nu har jag kanske 30 bhar som jag inte kan ha =( och många är oanvända =( tur att man har en syster =) men jag tycker att d känns för stort ibland...och vill ju ha b jag.. Suck

• ThereseLaurin

marsmamma. du har ju kommit en bra bit på vägen som erkänner det för dig själv =) är super bra ju =)
    sen kommer nästa steg att ta sig förbi hjärnan och lura den =) dte kommer snart =)

• ThereseLaurin

2005-11-16 2005-11-25 2005-12-02 2005-12-09 2005-12-16 resultat
    Marsmamma 101.,4 100,1 100,4 99,1 98,4 -2,6
    Theresa1 knä:39 71,5
    Therese 79 77,5 77,5 76,5 76,5 -2,5
    Thussen 78,4 76,9
    blondinen 83 83 83 81
    Annabe 77,5
    Josean str 44
    Sarah81 103
    Angel 60 grav
    malin 81,7 82 82.4 81,9 79.9 -1,8