vikt...peppningstråd =)
God morgon i stugan!
Hur går det här då? Vad händer idag?
Kram!
God morgon i stugan!
Hur går det här då? Vad händer idag?
Kram!
T1: Allt väl här iallafall. Är det bara vi som är vakna idag? Eller har dom andra ett liv...
T1: Min dag ser nog lugn ut... Men jag har massor av saker jag vill göra. Komplettera julklappsinköpen med varsin tialott till alla, eller nåt. Jag vill att sakerna jag köpt ska vara från Filip o sen nåt litet från mig. Sen så har jag tänkt om när det gäller att köpa julklapp till Filip, jag MÅSTE, jag VILL, känslan av att vilja ge honom en fin paket tar över mig! Jag måste köpa nåt till honom ändå, fastän jag inte har råd!
Men vad fan ska jag köpa... Så dålig koll jag har på vad en 14-månaders egentligen vill ha o har glädje av.
*babbel*
Så min dag kommer nog bli ganska jäktig ändå.
Vad ska du göra då?
VL: Då önskar jag dig en bra dag redan nu, om jag nu inte får se mer av dig!
T1: Ojoj, det låter mycket. Börja med kaffe...
T1: Du har jättevackert hår
TL: God Jul! Du har inte svikit oss! Ha det alldeles underbart nu!
Theresa1: Jag är likadan. Ännu värre är det när jag ser barnafödsel på TV, det kvittar hur tacky skildrat det är... Jag gråter o gråter o gråter varje gång jag ser det. O det är jobbigt att känna så mycket, hela tiden.. I know.
T1: Haha, det där känner jag igen, så säger jag också till Filip "Det är ingen fara vännen, mamma är bara lite rörd och glad" *skrattgråt* "kooom så kramas vi älskling" Sen håller jag honom så hårt att han nästan bli blå i en liten stund.
T1: Jag tror att det är en gåva att visa att man som vuxen också har känslor, utan att för den sakens skull vara svag.
T1: Det är din son som fått gåvan (dig)
T1: Ja, jag menade så. Men du har såklart också fått en gåva
*svamlar i nattmössan*