vikt...peppningstråd =)
TL: Haha.. hm. *tittar på min mage* Kille dreggla? Njaej.....
Visst fan, här är vi positiva
TL: Haha.. hm. *tittar på min mage* Kille dreggla? Njaej.....
Visst fan, här är vi positiva
Malin: Där är inte så många killar. Hade det varit det så hade jag jnte gått dit... haha
Hej Theresa!
*gäsp*
T1: Okej jag ska kolla
Allt är bra, ja... Hihi. Gjorde 100 sit-ups på kvällen o sen kände jag mig duktig.
Alltså du T1, jag tror vi får göra en kraftansträngning och dra in folket här i tråden igen... Jag tror att alla tippar på tå runt den och behöver hjälp att komma igång igen. Vad tror du?
T1: Jag tycker likadant, ju längre tid innan man orkar ta tag i det igen, desto svårare blir det... Jag tror inte att man någonsin når sitt mål om man aldrig tar tag i det jobbiga. Tyvärr. Jag vet själv hur svårt det är, att ställa om som du sa det... Jag har också stoppat i mig saker jag inte borde. Men nu kör vi igång igen alla, tycker jag! O att säga att man kan svulla till nyår o SEN ta tag i det är helt onödigt tycker jag! Man gör det ju bara så mycket svårare för sig själv... Håll igen lite idag och imorgon, gör lite övningar o ta en promenad kanske.. Sen på lördag så kan man göra vafan man vill, på söndag är det tillbaks till bra mat o motion. Då har man inte förlorat på det... Men "jag ska bara, jag ska bara" hmmm. Jag gillar inte det, det är obehagligt!
Kanske behöver en del lite hjälp på traven?
Tycker det vore bra om vi kämpade oss upp till samma tempo vi hade innan! ALLA har vi ju sett resultat! Nej, nu går jag in i några gästböcker o försöker dra in folket i tråden igen, så det så!
T1: Så. Vad är det för killerövningar? Jag är på.
T1: Men det är ju inte samma som att äta vad som helst och hur mycket som helst fram till nyår.
T1: Jag måste ta hand om trött plutt, kommer snart tillbaka o gör magövningarna. Fattade inte så mycket dock? Men jag kollar mer strax!
VL: På nyår FÅR du äta. Det är bra att du håller igen under tiden.
T1: Hallå, vilka var magövningarna du menade? Den där 15-veckorsgrejjen med videoanvisningar?
T1: Jag får inte upp så jag kan se dom... Annars låter det fett spännande med ett 15-veckorsprogram! Hade jag gärna kört.
T1: Jag vill vara med! Men jag donar inte med det förrän Filip vilar o jag får i mig frulle... Fan så jävla irriterad jag är! Bara för att jag är hungrig som fan! Men jag KAN INTE äta när någon drar i mina byxor o ska upp till mig hela tiden! Grrrrr...