Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

emmamaria: Sant.

• idiotblondinen

T1: Fan vad du är duktig... Du inspirerar mig.

• idiotblondinen

Det första jag behöver komma över är min sociala fobi. Jag ska gå och lägga mig nu, men det här kommer jag att fundera mycket över. Gonattkram!

• idiotblondinen

T1: Jo, vi är ganska lika. Tyvärr så har jag fortfarande tvivel kvar, får ju börja i ett grymt underläge. Men! Jag är iallafall positiv ändå. Babysteps. Nu ska jag snart gå och simma...

• idiotblondinen

Marsmamma: Om jag får gissa vilt så tror jag att du har lagt på dig dina kilon för att du inte tror dig vara värd bättre. Precis som det har sagts förut... Du blev nertryckt så vida pass att din självkänsla försvann, och det för att du var SNÄLL. Det är förjävligt att det faktiskt är så att man in i det längsta tror att ondska bekämpas med godhet, men jag tror inte att det är så i _alla_ fall. Jag tycker du ska inse att du består av godhet! O inte skämmas över att du inte "förstod bättre", för det tycker jag aldrig att man kan göra. Du kämpade för den goda sakens skull... Men tänk vad du fick ut ur det också, dina underbara barn! Så som dina kloka jobbarkompis sa, var sak har sin tid! För att få dina barn så var du tvungen att gå den vägen! Jag känner liksom likadant, hade jag inte gått den väg jag gick.. Med alla kringelikrokar och återvändsgränder det har inneburit, så hade jag inte haft just min son! Men nu är det dags att du medvetet tar tag i ratten och styr ditt liv i precis den riktning du vill och vet är bäst, vad ditt livs erfarenhet har lärt dig! Det är dags nu!

O tänk på att du fått bära det tunga lasset, för att du var stark nog att klara av det utan att sjunka till den nivå där du gör andra illa! Tänk på allt gott som förts med av att du gjort som du gjort!

Kram!

• idiotblondinen

Marsmamma: Bra att du promenerat! :D

• idiotblondinen

Själv har jag simmat en kilometer nu på morgonen. Så nu är jag igång igen

• idiotblondinen

emmamaria: Ja, Filip väckte mig i precis lagom tid vid 8 faktiskt Vad roligt, vad ska ni göra i Sverige? Hälsa på familj eller?

• idiotblondinen

emmamaria: Men kommer du vara online nåt då? Vi behöver ju dig här..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)