• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    She and Him skrev 2010-12-17 14:47:53 följande:
    Nu har vi varit på ultraljudet! Det var ju helt magiskt! Herregud, vad mycket man kunde se! Glad
    Tio fingrar och tio tår! ...och en liten snopp! Skrattande Vi kommer också få en liten pojke. Det är många pojkar i den här tråden! Jag har BF 19 maj. Precis som jag har trott hela tiden! Glad
    grattis till sonen!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • miinellaa

finns faktiskt  många tjejer med :D hihihi
    känns som att alla ska ha tjejer

• Habbi
    She and Him skrev 2010-12-17 14:47:53 följande:
    Nu har vi varit på ultraljudet! Det var ju helt magiskt! Herregud, vad mycket man kunde se! Glad
    Tio fingrar och tio tår! ...och en liten snopp! Skrattande Vi kommer också få en liten pojke. Det är många pojkar i den här tråden! Jag har BF 19 maj. Precis som jag har trott hela tiden! Glad
    Härligt! Solig Grattis till sonen.. hihi
  • Emmagumsan

en mandel: kuligt 26e maj, då har jag med BF.. RUL den 3e jan.. :) de kommer inte ändra mitt datum då vi gjorde IVF.. :)

inbillar mig att jag väntar en pojk :)

• christin89

I tisdags va vi och gjorde ultraljud å det visade sig vara en liten TÖS <3

• Fröken Löken

Kan vi inte ha en BF lista här med?? Och de som har tagit reda på könet kan ju skriva med det så kan vi kolla efter statistiken!? Procentuellt sätt föds det ju fler pojkar!
    Bara en kul grej!
    Sitter med mobilen nu men kan göra ett tappert försök till en början! Så kanske ts kan länka i trådstarten??

BF-lista maj 2011
    9 maj Fröken Löken, vet ej kön

• stormamman

Hej..Skrattande
    Hoppar in här med....
    BF 1/6-2011!!!   Drömmer
    Går in iv17 nu....Halva grav, om 3v...Tomte (skulle vilja snabbspola lite ;)

{#emotions_dlg.flower}

• anettef

Första bilden för mig i tråden. Går in i vecka 18 idag, bilden nedan är dock tagen för 2 dagar sen (v16+5).

• Baby Boo

Vilken bra idé med BF-lista!
    Kom bara ihåg att kopiera nedanstående text och sedan sätta in ert eget datum samt användarnamn :)

BF-lista maj 2011
    9 maj: Fröken Löken, vet ej kön
    27 maj: PriZelda
    1 juni: Stormamman

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011