• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • miinellaa
    christin89 skrev 2010-12-12 18:18:49 följande:
    jag bor ju i örebro, sökt lite på nätet men hitatr inget pris :(
    det är så dåligt med köns ultraljud i Örebro, bor själv här och ska på ultraljud nu på tisdag
  • mammaE2011

Eftersom fler lagt upp sina UL-bilder lägger jag upp min från den 3 december (vecka 17+2)
  • christin89
    miinellaa skrev 2010-12-12 20:14:13 följande:
    det är så dåligt med köns ultraljud i Örebro, bor själv här och ska på ultraljud nu på tisdag
    jag ska på en extra hjärtkontroll på bebis pgr av hjärtfel i släkten nu på tisdag, får fråga om dom kan titta då, får hoppas den personen som ska göra det inte är så grinig =) lycka till på tisdag =) 
  • christin89
    tovediana skrev 2010-12-12 19:33:47 följande:
    oj vilken tydlig ryggrad! stark bebis :D
    ja den va väldigt tydlig tycker det ser lite läskigt ut =)
  • jakeline
    mammaE2011 skrev 2010-12-12 13:39:29 följande:
    Jag har inte tagit reda på könet :D
     Vet någon, om man har moderkakan i framvägg, om man aldrig kommer känna sparkar då? :S Min kusin hade den i framväg och hon kände aldrig några tydliga sprkar när hon väntade sin dotter. Jag har nu min i framvägg och är orolig att jag inte kommer känna något :(
    jag hade moderkakan i framvägg förra gången och började känna sparkar efter v 18-19. Det tar bara lite längre tid. :P och det var svårt att känna utifrån. Maken var lagom road... :P

har ul på tisdag eftermiddag och tycker tiden går sååå långsam! 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • miinellaa
    christin89 skrev 2010-12-12 21:44:24 följande:
    jag ska på en extra hjärtkontroll på bebis pgr av hjärtfel i släkten nu på tisdag, får fråga om dom kan titta då, får hoppas den personen som ska göra det inte är så grinig =) lycka till på tisdag =) 
    Önskar dig lycka till hoppas bebisen mår fint :D ja det får vi  verkligen hoppas!!!!!
    Dom är alltid griniga. ja var på KUB hon kärringen va så irriterande hon var så allvarlig inte ett roligt skratt från henne, och hon visade bebisen så snabbt vi kan kappt se något. :S vilken tid har ni :D vi ska dit halv 12
  • FruganH
    christin89 skrev 2010-12-12 19:04:24 följande:
    lilla plutten på RUL

blev flyttad från 1 maj till 6 maj =)
    Oj, verkligen superfin bild! Man ser ju ansiktet jättebra!! Skrattande

Då har vi BF samma dag nu då Glad Blev också flyttad från 3 maj till 6 maj på vårt RUL.
  • christin89
    miinellaa skrev 2010-12-12 22:10:54 följande:
    Önskar dig lycka till hoppas bebisen mår fint :D ja det får vi  verkligen hoppas!!!!!
    Dom är alltid griniga. ja var på KUB hon kärringen va så irriterande hon var så allvarlig inte ett roligt skratt från henne, och hon visade bebisen så snabbt vi kan kappt se något. :S vilken tid har ni :D vi ska dit halv 12
    hon jag hade i fredags va helt okej, får se vem det blir imorgon får hoppas hon är på glatt humör =) vi ska vara där kl 1 =)
  • christin89
    FruganH skrev 2010-12-13 09:11:19 följande:
    Oj, verkligen superfin bild! Man ser ju ansiktet jättebra!! Skrattande

Då har vi BF samma dag nu då Glad Blev också flyttad från 3 maj till 6 maj på vårt RUL.
    ja nu ser man verkligen att det är en bebis =)

ja det har vi ju då =) visar sig vilket datum sen när bebisarna vill titta ut =)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011