• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Angi07

lycka till med Rul idag tjejer!

jag känner mig jätte kissnödig nästan hela tiden, jag tänker ringa bm för att komma dit och ta ett urinprov, man blir orolig för uvi.

• jakeline
    Angi07 skrev 2010-12-14 12:46:12 följande:
    lycka till med Rul idag tjejer!

jag känner mig jätte kissnödig nästan hela tiden, jag tänker ringa bm för att komma dit och ta ett urinprov, man blir orolig för uvi.
    men det är inget ovanligt... jag kissar mycket oftare nu och det känns som om bebisen ligger där nere och härjar... Antagligenär det inte uvi.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Angi07

det är jätte jobbigt, jag har precis kissat och känner at jagt vill kissa igen. Hoppas inte att det är uvi

• FruMadde4barnTätt

jag är också kiissenödig ofta och svårt att hålla mig.
    men det är nog bara bebis som trycker på urinblåsan.
    är ju normalt att behöva kissa oftare.

men det ska ju inte göra ont när man kissar, men symtomen kanske är mindre vid uvi vid graviditet, men jag får samma symtom och de är tydliga, det svider eller gör lite ont när jag kissar om det är uvi.

jättefina bilder ovan!

• ingra

Jag är 36 år gammal väntar mitt 5 barn men de är min 4.e grav. Är i vecka 18+4 och har en väldigt liten mage än. Så märkligt har alltid fått höra att magen ska synas mkt för varje barn man får. Men de stämmer sannerligen inte i mitt fall.

• Magster

Oj blev felroterad men ni ser ju, V 14.

Började tycka att aj är väldigt stor tidigt (syntes redan v 7 typ) men när ja kollar alla bilder här så inser man nyanserna! Det skiftar verkligen massor mellan alla!

Skönt att se, kanske man ka sluta oroa sig för att det syns för mycket. Ska ha i juni, käns som en evighet bort och nästan löjligt att se gravid ut redan, MEN när ja kollar in alla er andra känns det mycket bättre! :)

Vet inte vad som är värst, synas mycket eller knappt nått? :)
  • miinellaa

vi var juh på ultraljud idag  väntar vårat 2 a barn En flicka den här gången,så nu har vi en av varje <3 blev framflyttad bara 1 dag så BF 18 Maj

• Angi07

fina bilder, vad roligt och grattis ! vi frågade också om kön men bm var inte 100% med hon tyckte att det var en pojke.

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011