Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
mammaE2011
fina bilder!
christin89
fin bild!
Christin89 och miineella; Ja det verkar vara flera som inte är särskilt trevliga där på usö. Hon vi hade på kub rörde inte en min och pratade helt entonigt och uttråkat. Jag hoppas vi får en gladare imorgon då vi ska på rul vi också.

mammaE2011
fina bilder!

Var på RUL den 30 nov och fick se en sprattlande liten krabat. Har känt lite sen tidigare i graviditeten, men det är först nu i v20 som jag känner tydliga buffar (inte sparkar direkt). Fick på RUL bekräftat att moderkakan ligger i framvägg precis som förra gången. Då kände min man utifrån magen i v 24. Längtar tills den dagen kommer nu också
liminka
fina magbilder!
lantbon
grattis och roligt till att allt var bra med eran sprattlande lilla krabat!
jag längtar också tills jag känner mera sparkar.
Var på RUL idag och fick se vårat hjärta <3 Fick en super bra barnmorska som förklarade allt och gick igenom hela bebben från topp till tå :D SÅ HÄRLIGT! Skruttisen var inte så pigg idag så det var inte så mycket sprattel men det var så MYS att bara ligga där och titta på vårat hjärta.. LÄNGTAR SÅ! Fick BF 18 Maj istället för 19 så det var ganska korrekt ändå :) En frisk och fin bebis ligger i min mage enligt barnmorskan vilket kändes underbart att höra!
Här kommer en bild när bebis vinkar till oss :)