• amisej

Magbilder BF maj 2011

Hmmm ända skillnaden jag ser är att jag hade lite spetsigare mage i v25 och nu i v28 har ja fått lite rundare.
    Ser inte stor skillnad alls eller vad säger ni?
  • amisej

På torsdag går man in i v29 :D
    Idag va jag hos barnmorska

Vikt. 70kg (+7 kg sen inskrivningen)
    SF-mått 28 cm
    Bebisens hjärtslag 138/min

Får ta en ny bild snart :D

• amisej
    FrökenLM skrev 2011-03-01 16:32:54 följande:
    Är så kul att jämföra och se förvandlingen... Solig De två översta bilderna är tagna igår, vecka 28(27+5) och de två nedersta i vecka 14(13+3)

Ja men till och med våra magen e lika stora... trodde där ett tag att de va ja på bilden...
    Oj aaaa men då ligger vi ganska lika till för om ja räknar sen ja plussade i v 5 så har ja plussat på mig 9 kg.
    Men barnmorskan räknar inte dom 2 kilona utan hon räknar visst från den dagen då man va på inskrivning.
    Men de e så olika... vilket som så ligger vi nog bra till enligt kurvan... ;)
  • amisej

v29 wohoo...
    Det är nu som jag har växt som mest åt alla håll o kanter.
  • amisej

v30 wohooo...
    Imorgon ska vi iväg och få titta på våran lilla bebis...spännande fast har hört att man inte kan se så mycket när man är så här långt gången... eller?

• amisej
    fliona skrev 2011-03-11 13:32:49 följande:
    måste få fråga är det där nån app via iphone eller? bilden nedanför.
    Ja det är de... laddade ner den..
    Jätte bra tycker jag den är. Om du söker på Gravid app så hittar du den säkert...
    E lilla färgad. Står för varje vecka vad som händer med bebisen i magen, mamman och pappan roll i det hela..
  • amisej

v31 här med...
    Växer så de knakar... Snart så får vi träffa våra bebisar.. :D LÄNGTAR!!!
  • amisej

v32 wohooo....
    Idag va ja på kontroll.
    Sf mått : 31 cm   OJ!! det går engligt kurvan men ända...
    start vikt 61 kg.    nuvarande vikt: 71,5 kg
    bebbans hjärtljud: 144slag/min
  • amisej
    Tiiinaa skrev 2011-03-24 15:35:59 följande:
    Vilken fin mage du har! Jag tycker att vi har ganska lika magar. Fast min är större...är ju några veckor före dig. Vad skönt att du inte gått upp så mycket i vikt..Jag började på ungefär samma som du, 60 kg och väger 67 nu. Vette sjutton vad som hände. Jag var övertygad om att jag vid det här laget skulle börja närma mig typ 80 kg.
    Tack. ;)
    Vilken vecka e du i? 7 kg e ju jätte bra... Lagom tycker jag.
    aaaa har ju 8 veckor kvar så lär lägga på mig någon kilo till men men... Blir ju ut o gå och gymmet som gäller efter förlossningen...

fast det hära med och räkna hur mycket man har gått upp e lite olika... Jag räknar från den dagen ja plussade alltså va i v5 och vägde 61.
    Men min barnmorska räknar från inskrivningsdagen och då vägde ja 63 kg. Hmmmm
    Vilket som så e mitt mål 60 kg efter förlossningen..

Bara jag slipper bristningar och lös hud :(
  • amisej

wohooo v 33 idag då...
    Och snart ska vi iväg på tillväxtkontroll och få se på busfrön som ligger här inne.. :D

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011