Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla blivande mammisar!
Idag var vi på Ultraljud, vilken känsla!!! Det var helt underbart. Vår bebis mår bra! Den rörde sig hela tiden och vi fick tre fina bilder(återkommer med dessa).
Min tid blev framskjuten från BF 17:e maj till BF 29:e maj. Så jag får fortfarande hänga kvar i denna länk! ;)
Fick en sån fin känsla inombords och nu är det mer verkligt än innan. :D Den har verkligen känt på sig att något stort skulle hända idag. Vi var vakna länge igår kväll och rörde oss fram och tillbaka. På vägen till UL var det full fart i magen idag! Och det höll i sig hela vägen in.
Bara att få se första blicken av att det är någon i min mage gjorde att en rysning av glädje spred sig i kroppen.
Jag ville inte sluta utan bara se mer o mer o mer...
Vi fick se:
- Hjärtslag
- Bebis dricka fostervatten, öppnade mun och stängde igen
- Den sparkade och rörde sig
- Små fötter och händer
- Hand vid munnen, kan ha varit en hand som skulle suga på tummen? ;)
- Lår och lårben *skratt*
- Ryggrad, och mycket mycket mer
- Söt liten näsa och överläpp
Kick på er!
Grattis! Verkar som att Maj blir pojkarnas månad :)
Skönt att man inte är den enda då som i hemlighet hoppades på tjej, he he.
Kille funkar ju det med såklart! Man vänjer sig nog
Jag tycker också det är mycket lättare med tjejnamn!! Vi hade ett klockrent tjejnamn som vi hade bestämt att bebisen skulle heta om det var en tjej. Men så fick vi veta att det var en lite pojke...och lika glada för det blev vi ju såklart MEN vad ska ha då heta tänkte vi :) Men nu har vi nog bstämt oss för att han ska heta Elmer :)
Tovediana: Emilio är ju superduperfint :)