• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    vicky24 skrev 2010-12-22 20:03:07 följande:
    för att folk envisas med att lägga in dem i alla fall...? :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Maryveken

Vi var på RUL igår och blev bakflyttat till 17+3. Trodde det skulle vara 18+2. Vi fick dessutom veta att det är en liten pojk vi väntar! :)

Magbild sen igår. Jag ser ju ut att spricka, men än ser det inte så tokigt ut baifrån :)

• jakeline
    werkestam skrev 2010-12-23 10:45:55 följande:
    Vi var på RUL igår och blev bakflyttat till 17+3. Trodde det skulle vara 18+2. Vi fick dessutom veta att det är en liten pojk vi väntar! :)

Magbild sen igår. Jag ser ju ut att spricka, men än ser det inte så tokigt ut baifrån :)

så hade jag förra graviditeten när jag väntade sonen. Nu har jag lagt på mig på höfterna istället ... :P härlig mage! 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Hiavatha
    werkestam skrev 2010-12-23 10:45:55 följande:

Visst e det kul när det verkligen syns att man är gravid! Vi väntar också en pojke, det var min svärmor säker på ganska tidigt med, hon sa att man kunde se det på att magen går mer framåt än lägger sig på sidorna. Så är det för mig med. Så åtminstone då i våra fall så stämmer ju faktiskt den teorin. Annars är jag ganska skeptisk till teorier, verkar ju inte alltid stämma liksom Drömmer
  • Maryveken

Tack jakelin!

Ja, det är verkligen härligt när den syns, och känns.  

Det kanske är så ändå, som det sägs, för min frisör hade det likt, när hon väntade en dotter la det sig på sidorna men när hon väntade sin son så gick magen rätt ut!! :)  

• Mamma Maj08

Min mage går rätt ut och ja väntar en flicka...samma som förra graviditeten, också där en flicka...:) alla påpekar att jag bär på en pojke....men icke :)

• Hiavatha
    Mamma Maj08 skrev 2010-12-23 21:28:21 följande:
    Min mage går rätt ut och ja väntar en flicka...samma som förra graviditeten, också där en flicka...:) alla påpekar att jag bär på en pojke....men icke :)
    hi hi just det, därav min skepticism Drömmer 

• maj09
    Mamma Maj08 skrev 2010-12-23 21:28:21 följande:
    Samma här! Har en typisk pojkmage när jag är gravid tydligen. Den står rakt ut liksom. Men jag har hört att det är en flicka om man bär bebisen högt. Det gör jag däremot. Stämmer den teorin på era magar? Har ni låga pojkmagar och höga tjejmagar? 
  • FruMadde4barnTätt

mina magar har sett likadana ut och detta är fjärde graviditeten, och jag har fått pojke, flicka, pojke.

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011