• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    miinellaa skrev 2010-12-25 10:54:37 följande:
    ja  visst är det  kul, :) jag säger inte att jag inte  själv gör det, men vissa människor överdriver.  min mage ser  faktiskt likadan ut som förra graviditeten då jag väntade min son,och nu en flicka. :D
    min ser helt annorlunda ut. och jag har mått annorlunda också, det är inte utan att man tror att det är en tjej den här gången. Nu är maken och jag oense. Jag har från början trott att det är en tjej, medan maken hävdar att det blir en kille till. Vi får se vem som har rätt. Borde nog ha några killnamn också på listan... :P
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Lantbon
    jakeline skrev 2010-12-25 11:43:05 följande:
    min ser helt annorlunda ut. och jag har mått annorlunda också, det är inte utan att man tror att det är en tjej den här gången. Nu är maken och jag oense. Jag har från början trott att det är en tjej, medan maken hävdar att det blir en kille till. Vi får se vem som har rätt. Borde nog ha några killnamn också på listan... :P
    Så har vi det med. Min man anser att vi bara kan göra killar (har en son på 2 år)
    Då hade jag en typisk killmage, men bar den högt. År iofs bara 155 cm så det är svårt att bära lågt. Är nu i v 22 och det känns som magen blir toppig, men har ju en del valkar sen tidigare så vi får vänta och se när den fylls ut mer. Har däremot mått annorlunda denna gången, mer starka symtom, så på nåt sätt tämker jag själv tjej hela tiden när jag funderar på namn osv. Bara tiden kan utvisa det... spännande är det i alla fall
  • miinellaa

ja , jag mår ju oxo annorlunda än med killen, känner mig mycket piggare inte alls som me lilleman då. :)

• jakeline
    miinellaa skrev 2010-12-25 12:59:10 följande:
    ja , jag mår ju oxo annorlunda än med killen, känner mig mycket piggare inte alls som me lilleman då. :)
    här är det tvärt om. Mådde som en prinsessa hela förra graviditeten, men undantag för den i princip oundvikliga halsbrännan och foglossningen. Den här gången visste jag redan innan plusset att jag var gravid. Mådde pyton i 7-8 veckor drygt inte alls kul. Har fått en släng av illamående igen nu. Är tröttare också, men det kan ju bero på att man redan har en liten hemma som håller en vaken ibland... 

v 20 i alla fall idag!  
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • QueenEM

Har BF 23 Maj -11. Så de är klart min mage ska få vara med här också =)
    Är idag i vecka 18+4 och bilden tagen för några minuter sen.

• QueenEM

QueenEM skrev 2010-12-25 15:31:27 följande:
    Har BF 23 Maj -11. Så de är klart min mage ska få vara med här också =)
    Är idag i vecka 18+4 och bilden tagen för några minuter sen.
    glömde ta med bilden i första inlägget :P
  • sweet85

Min "lilla" julkula Flört vecka 19 (18+2)
    UL nu på måndag, ska bli spännande och se junior för första gången! Glad
  • tovediana
    QueenEM skrev 2010-12-25 15:33:08 följande:
    glömde ta med bilden i första inlägget :P

Oj ! din mage ser nästan ut som min och det skiljer nästan en månad! Skrattande

• tovediana

var oxå lite snabb att skicka, så jag glömde bilden, hehe.
    Men, QueenEM, här är min kagge ;)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011