• Anonym

Deodorant, spray i underlivet

Min kille har för drygt två månader sedan börjat använda deodorant i underlivet, snälla män svara , varför gör han det? Skal tilläga att jag är gravid, vi har en mkt dålig relation, knappt nån sexliv, han tänder inte på gravida...Undrar varför man använder deodorant eller spray i underlivet...det är ngt nytt han börjat med....

• Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet
  • Anonym (mamma)

Jag förstår inte problemet. Skulle det tyda på att han är otrogen eller?

• Anonym

Nej inte direkt men jag förstår inte beteendet?

• Akropol
    Anonym skrev 2010-10-26 10:39:13 följande:
    Nej inte direkt men jag förstår inte beteendet?
    Jag förstår inte varför kvinnor noppar ögonbrynen. Antagligen har de läst eller hört någonstans att det är uppskattat.
  • Anonym

Nån som förstår, kan svara på varför man helt plötsligt börjar med att ha deodorant i underlivet?

• Anonym

Att noppa ögonbryn och ha deodorant i underlivet är enligt mig två vitt skilda saker

• Anonym

Han ligger inte med mig för tillfället så vem skulle uppskatta det?

• Akropol
    Anonym skrev 2010-10-26 10:42:48 följande:
    Att noppa ögonbryn och ha deodorant i underlivet är enligt mig två vitt skilda saker
    Det tycker jag också. Helt olika ställen på kroppen. Är det knepigt med liknelser?
  • Jagbyttenick
    Anonym skrev 2010-10-26 10:41:19 följande:
    Nån som förstår, kan svara på varför man helt plötsligt börjar med att ha deodorant i underlivet?
    Antingen är det som du misstänker, eller så kanske han har fått svamp eller någon annan infektion som gör att han luktar illa. Be honom gå till läkaren om han luktar illa och säg åt honom att det inte är bra för huden att spraya deodorant på det heligaste!
    You can't write if you can't relate
Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet