• Anonym

Deodorant, spray i underlivet

Min kille har för drygt två månader sedan börjat använda deodorant i underlivet, snälla män svara , varför gör han det? Skal tilläga att jag är gravid, vi har en mkt dålig relation, knappt nån sexliv, han tänder inte på gravida...Undrar varför man använder deodorant eller spray i underlivet...det är ngt nytt han börjat med....

• Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet
  • Anonym (mamma)

Han kanske vill lukta gott, vara fin.. behöver ju inte betyda att han gör det för nån annan.

• Anonym

Känns lite pinsammt att ta upp det med honom

• Akropol
    Anonym skrev 2010-10-26 10:48:02 följande:
    Ni ska ha barn ihop men du tycker det är pinsamt att fråga om varför han börjat med deo i skrevet. Har ni verkligen fattat rätt beslut?
  • Anonym (mamma)
    Ja det förstår jag.
  • Jagbyttenick
    Säg bara "Du, jag såg att du sprayade där nere också när du tog deo, varför gör du så?"
    You can't write if you can't relate
  • Alla

Säg åt honom att du ser att han sprayar deodorant på könet. Säg att Du är nyfiken på det! Du måste inte fråga varför. Du kan bara säga vad du observerat, utan att värdera och se hur han reagerar. Kanske är det något han vill att Du också skall göra! Var lite tillåtande i samtalet medhonom, så skall du se att du får reda på varför.
    LYCKA TILL!

• Anonym

Tack snälla Ni för alla råd och tips, skall nog fråga ikväll.

• Ludde

Be han läsa innehållsförteckningen och fråga om han verkligen ska spruta bekämpningsmedel sin bästa kompis ;)

• Afrodisiak

jag kom osökt att tänka på min sambos ex som brukade insistera på att få lukta på hans kuk när han kom hem från jobbet för att se om den luktade fitta

Du kan i alla fall utesluta oralsex, inte så gott med deo i munnen ;.)

Skämt åsido så är det helt relevant att fråga varför partnern har skaffat sig nya underliga vanor. Det behöver inte tolkas som misstänksamhet, utan är vanlig nyfikenhet.

Jag är också nyfiken, så du får gärna posta hans svar!

Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet