• Anonym

Deodorant, spray i underlivet

Min kille har för drygt två månader sedan börjat använda deodorant i underlivet, snälla män svara , varför gör han det? Skal tilläga att jag är gravid, vi har en mkt dålig relation, knappt nån sexliv, han tänder inte på gravida...Undrar varför man använder deodorant eller spray i underlivet...det är ngt nytt han börjat med....

• Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet
  • Anonym (kompis)

Kanske är så enkelt att han hört av kompis att han brukar spraya lite under pungen eller i baken för att förhindra röv och pungsvett. Så kanske din kille tyckte att det låter ju sunt och tagit efter.
    Kanske har hans kompisar nämt att han luktar unken bäver under pungen haha {#emotions_dlg.djavulsk}

Det bästa är ju att du frågar lite försynt vid tillfälle när du ser honom spaya, du behöver ju inte fråga anklagande..
    Eller skämta med honom, fråga om han fått svårartad pungröta som måset maskeras med massa luktegott :D

Det viktiga är att inte anklaga för det behöver inte vara något, jag brukar själv sraya till lite där nere efter duschen.. Dränker ju inte in den eller sprayar rakt på men lite här och där där nere i lagom dos :)

• Mamma 77

Men herregud.... han vill att kuken ska lukta gott helt enkelt....

• redneck girl

hade vägrat ha en karl som sprutade deo på kuken. urk. fråga ut honom,det är det enklaste.

• Anonym (knäppt)

Jösses, jag tycket bara det låter knäppt!

Kan inte tänka mig att det skulle vara bra heller att använda deo på kuken! :/ 

Ta dig mod å fråga honom! 

• Anonym (.....)

Låter inte bra... I tonåren häll vi på med sånt där. Och det var BARA för att vara redo för sex....
    Annars räcker tvål o vatten...

Sorry-- du måste fråga honom.... Men av vilken anledning skulle du sätta en droppe parfym i underlivet? 

• KalleKn

Har han gått upp i vikt? Inte ovanligt att man lätt får infanterield då. Men babypuder funkar väldigt mycket bättre mot sånt än nått annat.

• MrKudos
    Anonym skrev 2010-10-26 10:25:21 följande:
    varför gör han det?
    Han har extremt dåligt smak. Spraydeo använder du inte, speciellt inte på pungen, så är det bara.

Det kan omöjligen handla om sex, att sniffa på ett kön som luktar Axe måste väl vara det mest avständande.
  • giftfri

Är du säker på att det inte är insektsmedel?

• Anonym (mrbean)
    giftfri skrev 2010-11-20 23:32:16 följande:
    Är du säker på att det inte är insektsmedel?
    klart det är, han bekämpar ohyran han fått när han har varit ute och slarvatFlört
  • Anonym
    Haha, jag brukar tvätta ordentligt därnere och använda tandkräm vissa gånger.. Super skön, ren och fräsch känsla.. Min pojkvän har oxå använt det vid några tillfällen, kan jag rekomendera till en och annan aktivitet! ;) haha.. En hitt!

Det behöver inte vara någonting speciellt när han gör så? Att spraya lite här och där i de undre regionerna är inget konstigt enligt mig iaf! Det går automatiskt efter att jag duschat, eftersom jag kör rakat så känns det ännu fräschare med en liten parfympuff i luften! ^^

Hehe.. Dont worry! ;)
  • Anonym

Jag hade blivit väldigt misstänksam om han börjat med det helt plötsligt. Särskilt när ni inte har något sexliv.
    Att hålla på sådär gör man ju bara för att man bryr sig vad andra ska tycka.

Ställ honom mot väggen! Han kan vara otrogen.

• Anonym (känslig)

För att han är dummare än spån?

Parfym i underlivet är bara bra om man absolut vill utveckla allergier och kroniska eksem. Kul grej att ge till sin älskade.

Idioter!

• Anonym

Byt ut parfymvätskan mot något som luktar illa. Då kommer han ju att fatta att du är honom på spåren.

• Anonym (känslig)

Ja, varför inte surströmmningsspad? Det är i alla fall inte allergiframkallande.

Svar på tråden Deodorant, spray i underlivet