LoveP skrev 2010-11-22 23:08:14 följande:
Lagottolisa: Kan du ge tips på hemsidor som har läkemedelverkets logga på där man kan beställa klomifen till Sverige då :)? Jag har inte bara väntat ett par månader utan sen juni/juli o inte verkar det som att det dyker upp några pergotime på ytterligare månader. Då blir man ganska förtvivlad när man försökt länge ( o lite desperat kanske ?..) jag orkar inte vänta mer...
nää det kan jag desvärre inte, kontakta läkemedelsverket och hör med dem.
Men rent generellt så är det ju olagligt att sälja läkemedel utan recept och även om de här hemsidorna säger att de sammarbetar med läkare som skriver ut recept åt dem så är det ju ganska svårt att kontrollera.
Det stod även något på läkemedelsverkets hemsida att alla läkemedel har ett serienummer, det nummret kan man sedan kolla upp. Men jag vet inte hur det fungerar och var man kollar upp det.
Men jag vet inget om goldpharma, kontaka dem och hör er för hur de arbetar och vilka garantier de kan lämna på att det inte är förfalskade läkemedel, Det kan ju faktiskt vara så att det är originalläkemedel också och då är det ingen fara att äta dem. Så länge man kollar upp att det är samma dos och att man faktiskt har behov av att äta dem.