Kate:
Låter som ett mycket imponerande CV! 
Somna: Vi är lediga både fredag och lördag, så om vi inte har vattkoppor så kommer vi! 
Ela skrev 2010-12-15 10:00:25 följande:
Marge - Vi kanske kan vara här under trettondagshelgsträff? Jag är jättesugen på att träffas men vet inte om jag är mogen för att transportera mig med (förhoppningsvis) tre barn än då (om det nu är tänkt att barn ska vara med - en spädis kan jag ta mig vartsomhelst med

).
Du får det att låta så enkelt att vara trebarnsmor
johlinn: Vad skönt att E är bättre!!! Nu hoppas jag att ni får vara friska ett tag så att ni hinner återhämta er ordentligt! Red Dwarf är en av mina största favoriter, och serien är indirekt skyldig till mitt lite onödigt extensiva kunnande om Scifiserier och Discworldböcker 
Ego: En flicka på Ks avdelning fick vattkoppor för snart två veckor sen. Jag velar lite om jag vill att han ska bli sjuk nu, eller om jag föredrar att han blir smittad nu när andra vågen kommer...
Vi har bjudit hem en 5-månaders bebis den 29 dec, för att inte tala om playdaten i trettonhelgen, och ur den aspekten tror jag att NU är att föredra. Å andra sidan är det jul snart... Apropå I-landsproblem