• Duefigli

Mår illa. Helt sjukt.

Det är möjligt att detta postats här redan, men jag hittade det inte vid en snabb koll.

Klippet är från Dr Phil och visar en mammas sätt att uppfostra sin 7-årige son. Jag mår så illa, får ont i magen och vet knappt var jag ska ta vägen, Min spontana reaktion är att gå in till mina sovande barn och krama om dem och svära på att aldrig aldrig aldrog göra något liknande. 

Vet någon vad som hände sedan? Jag hittade lite info som tyder på att hon tog emot hjälp, men min farhåga är att lillkillen redan har fått rejäla skador. 

Nästan så att man bör varna för känsligt innehåll....

• Svar på tråden Mår illa. Helt sjukt.
  • mamita64
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-12-06 14:20:44 följande:
    ååå jag började storböla!!! 

fy fan för att höra hans stackars frusna gråt!

d finns en anledning att barn är barn,att lära sig att bli vuxna! alltså kan och bör barn kunna göra misstag utan att bli bestraffade på detta sätt!

d är vi som ska lära dem rätt och fel på ett bra sätt,inte genom misshandel!

jävla människa! hoppas dr phil satte henne i en kall dusch! 
    dr Phil kan dessbättre tänka ett snäpp längre.
    Kan säga mkt negativt om honom, men här agerar han som han bör
  • vittra

Jag såg klippet utan ljud, det räcker för mig
    Pallar nog inte att höra hans plågade gråt eller mammans iskalla röst...

• Mrsmansson

OMG!! Fy så hemskt. Hur kan man göra så mot sitt barn, mot någon överhuvudtaget??
    Tänkt att det finns sådan människor, vart är världen på väg?

• MamaJay
    Peak skrev 2010-12-06 14:51:47 följande:
    efter att ha läst en sida med kommentarer vill jag nog inte ens se - men vad gör mamman?
    Mer eller mindre misshandlar sin son. Hon straffar honom genom att tvinga honom att äta "hot souce" och sedan duschar hon honom iskallt i dusschen. Vet inte om det är mer, var tvungen att hoppa otroligt mycket. Smärtan är verkligen fruktansvärdnär man tittar, hans skrik är.. Nej, fy. Förstår inte hur man kan göra så mot sitt barn.
  • MalinEddie

Tårarna rinner på mig efter att ha sett detta. Jag blir så förbannad och ledsen! Jag vill gärna se hela programmet. Ska kolla om det finns att ladda ner någonstans.

• wity

Fy f*n vilken kall människa!!! Skrikandes 
    Stackars barn. Gråter

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • ThereseNyman

FYYYY FAAAAAAAAAAAAAN! Visst arg kan man bli på sina barn, tro mig jag vet.
    Men man vet sina gränser!!!

~~ISABELLE 020915 & LUDWIG 050404 & ALICE 081004~~
  • MamaJay
    MalinEddie skrev 2010-12-06 15:01:28 följande:
    Tårarna rinner på mig efter att ha sett detta. Jag blir så förbannad och ledsen! Jag vill gärna se hela programmet. Ska kolla om det finns att ladda ner någonstans.
    säg gärna till om du hittar det! vill höra vad hon och dr phil har att säga..
Svar på tråden Mår illa. Helt sjukt.