• Duefigli

Mår illa. Helt sjukt.

Det är möjligt att detta postats här redan, men jag hittade det inte vid en snabb koll.

Klippet är från Dr Phil och visar en mammas sätt att uppfostra sin 7-årige son. Jag mår så illa, får ont i magen och vet knappt var jag ska ta vägen, Min spontana reaktion är att gå in till mina sovande barn och krama om dem och svära på att aldrig aldrig aldrog göra något liknande. 

Vet någon vad som hände sedan? Jag hittade lite info som tyder på att hon tog emot hjälp, men min farhåga är att lillkillen redan har fått rejäla skador. 

Nästan så att man bör varna för känsligt innehåll....

• Svar på tråden Mår illa. Helt sjukt.
  • LeyasMamma

Jag blir så otroligt arg!!!!!!!

Tänk om barnmisshandlaren fick smaka på sin egna  medicin!!!!! Att dom inte tog den stackars pojken ifrån henne!? Sånt här gör mig så jävla förbannad!

Hjärtskärande att höra pojken gråta i duschen Gråter Jag skulle ALDRIG göra så mot någon människa, barn som vuxen! 

• LjubaviMoja

Jag fattar ingenting hur fan kan dom tillåta detta? Ok att de hjälper den sjuka jäkla kärringen men varför låta henne ha barnet kvar? Fan blir så jäkla ledsen och arg när jag ser detta.

• jonna08

Tycker förresten att den här lille killen är en riktigt stark och klok liten kille! En liten kille som vägrar att foga sig för en uppenbart galen och sjuk människa....... starkt att, så liten killen är, gång på gång våga utsätta sig för dessa sjuka straff...
    Och mina tankar går därför till dessa rader:

Är man lydig belönas man och hyllas
    Revolterar man mister man allt
    Ingen älskar ett barn som inte lyckas
    Ingen älskar ett barn som är starkt

artists.letssingit.com/bjorn-afzelius-lyrics-ikaros-ss87p4x

Och det här handlar inte om uppfostran av ett barn, utan om rent förtryck av ett barn...
    Så kanske tråden egentligen skulle legat i Våld och Misshandel ist....:/
    Ingen är så blind som genomsnittsmedlemmen på Familjeliv
  • Fille88

OMG JÄVLA IDIOT KÄRRING ALLSÅ  BRINN I HELVETET!!!!!Demon

Hur FAN kan man göra så mot sina egna barn?Gråter

Hur fan kan man misshandla /tortera sitt egna kött och blod?

Jag blir så helvetets jäkla ledsen och besviken  när jag ser det här..Gråter 

Jag har sån lust just nu att åka hem till henne och göra precis samma sak som hon gjorde mot sin son ..OM inte VÄRRE ÄN SÅ!! 

Efteråt vill jag bara hålla om pojken och krama honom riktigt hårt och därefter ge honom kärlek/ få honom att känna sig rejält älskad!!

• mamita64
    ÄlsklingsAdam skrev 2010-12-06 20:01:18 följande:
    Sen när handlar det om hur dr phil agerat!!??

Du fattar väl att jag inte trot tatt han kroppsligt skulle gjort det????  Men det är liksom något man skriver,att eftersom mamman gör så här mot sin son så önskar man att någon gör samma sak mot henne!

Snälla människa!
    Ja jag säger detsamma. jag liksom skriver inte bara utan tänker också.
    jag har i flera inlägg förklarat vad jag tycker om detta och hur jag förstår att ni som skriver om att mamman borde råka ut för samma sak, dödas eller liknade, reagerar helt normalt.
    men efter den första reaktionen så bör man tänka annorlunda, enligt mitt sätt att se det. vad man kan göra som är effektivt med en sån människa
  • Registrerad

Mådde jättedåligt när jag såg klippet...MEN jag har en fråga. Är det där ens olagligt i USA?
    Är det olagligt i Sverige?

Jag menar, rent tekniskt så är det ju inte misshandel? En kall dusch eller stark sås i munnen.

Är bara nyfiken,någon som vet? Kan hon ens straffas för detta?

• Smultronmamman

Jag vill bara skrika, bara skrika rakt ut... tårarna bara rinner... HUR F*N KAN MAN GÖRA SÅ MOT ETT BARN????

stackars, stackars liten. Önskar jag kunde få ge honom en stor kram och ta honom bort från den mamma som skadar honom. Hon är inte värd att bli kallad mamma.Gråter 

• Astarte
    Registrerad skrev 2010-12-06 23:34:58 följande:
    Mådde jättedåligt när jag såg klippet...MEN jag har en fråga. Är det där ens olagligt i USA?
    Är det olagligt i Sverige?

Jag menar, rent tekniskt så är det ju inte misshandel? En kall dusch eller stark sås i munnen.

Är bara nyfiken,någon som vet? Kan hon ens straffas för detta?
    I Sverige kan jag inte tänka mig annat än att hon skulle åka in så det sket om det. Som väl är. "Misshandel" är så mycket mer än slag, vilket lagstiftningen tar hänsyn till.
  • mamita64

Var det inte så att hon fick ett ultimatum?
    Ta emot hjälp och utför allt som krävs av oss, annars så kommer chil protective sercises att hämta pojken.
    Har för mej jag så detta i ett av klippen

Svar på tråden Mår illa. Helt sjukt.