Inlägg från: strulmaja |Visa alla inlägg
  • strulmaja

ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen

Anonym (hmm) skrev 2011-01-16 16:40:40 följande:
    iiii vilka roliga sidor, sånna här grejer älskar jag (prylb*g=jag)
    Jag med! Barnsligt prylgalen!
  • strulmaja
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-16 16:40:22 följande:
    Jag har ett "ordnings"-problem. Vad ska man göra av kläder som man har haft på sig en dag men som inte är så smutsiga att de behöver tvättas? Jag har några krokar jag kan hänga kläder på men när de är fulla hamnar kläderna på någon stol eller golvet istället..
    Jag köpte en sån där stege i trä för just det syftet men den hamnade sedan på toan för att hänga handdukar och barnens använda kläder på.
  • strulmaja
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-16 16:53:09 följande:
    Petrah: hehe, ok.. egentlgen borde jag väl fråga i ett forum där ordningssamma personer håller till..
    Skrattande
  • strulmaja

Jag kan inte kommentera i "gruppen".... har fuckat sig precis...

• strulmaja
    strulmaja skrev 2011-01-16 21:37:27 följande:
    Jag kan inte kommentera i "gruppen".... har fuckat sig precis...
    inte läsa heller... fan
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-16 21:43:10 följande:
    Jaha, var köper man en sån stege?
    Köpte min på Åhléns men tror bolagret har (finns hemsida) och säkerligen fler ställen.  
  • strulmaja
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-16 21:52:55 följande:
    Vaddårå?Rynkar på näsan
    Jag vet inte. Det senaste inlägget jag ser är från 5 timmar sen. Försöker jag skriva något blir det error och try again. Kan inte heller läsa det ni skriver men kan se att det postas inlägg. Vad som står i dom sen ser jag inte. Ingen aning om vad problemt är men jag är galet frustrerad Demon
  • strulmaja
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-16 21:53:53 följande:
    ahhh var det här du va, misstänkte att det var nått sånt, krånglar lite där överhuvudtaget verkar det som...vi kanske har tjötat sönder hela skiten
    Looooooooooooooooooooooooooool hahahahaha ja det ante mig. Blev utslängda och blockerade från vår egna grupp Skrattande
  • strulmaja
    BeaBee skrev 2011-01-17 19:50:47 följande:
    Herregud vad modigt! Min sambo drömmer nog om att jag ska göra samma sak. Mina grejer har i alla fall kommit ner i källaren och jag håller på att sälja kurslitteratur. Det är svårt att sälja grejer faktiskt..
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-17 19:03:12 följande:
    Jag har sådana där krokar som man hänger på dörren men när de bli fulla så hamnar kläderna på golvet istället.

Jag har köpt massor med plastbackar som jag försöker organisera sakerna till men det är inte helt lätt!
    Min sambo har på något sätt lyckats drilla mig till att varje kväll lägga in grejerna i garderoben. Det krävdes dock en splitterny skitstor och svindyr garderob för att jag skulle tycka att det var okej. har nog med plats att bara slänga in kläderna jag använt. Kanske inte optimalt men han slipper dom på golvet.

Kul att se att jag inte är den enda med stora problem att att få in kläderna i garderoben..

Hej förresten! Jag tänkte hänga på den här tråden. Har dock ingen diagnos än men det är otroligt skönt att slippa känna sig som en utomjording en liten stund så därför är jag här!
    Oj, oj, oj du skulle bara veta (angående kläderna) hahaha.

Välkommen hit! Jag har inte heller diagnos än men det är väl på gång.
  • strulmaja
    sprätthöna skrev 2011-01-20 10:09:30 följande:
    För lösenord har jag den perfekta lösningen:
    KeePass. "Kassaskåp" för dina lösenord. Du behöver bara komma ihåg ett lösenord sen, det till Keepass och så lagrar du alla andra i programmet. Den är jättebra om man använder den, jag har den installerad på datorn iaf, om än inte kommit igång med den riktigt. Kan vara värt att kolla iaf
    Åhhhh detta kan vara precis vad jag söker! Tack!
  • strulmaja
    Anonym (Yrja) skrev 2011-01-20 20:13:32 följande:
    Jag tycker progrmmet är bra! Är det någon fler som testat?

Fast breven kommer lite väl ofta tycker jag, det skulle räcka med ett per vecka..
    Jag har inte ens bemödat mig öppna mailen. Orkar inte.
Svar på tråden ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen