BeaBee skrev 2011-01-17 19:50:47 följande:
Herregud vad modigt! Min sambo drömmer nog om att jag ska göra samma sak. Mina grejer har i alla fall kommit ner i källaren och jag håller på att sälja kurslitteratur. Det är svårt att sälja grejer faktiskt..
Anonym (Yrja) skrev 2011-01-17 19:03:12 följande:
Jag har sådana där krokar som man hänger på dörren men när de bli fulla så hamnar kläderna på golvet istället.
Jag har köpt massor med plastbackar som jag försöker organisera sakerna till men det är inte helt lätt!
Min sambo har på något sätt lyckats drilla mig till att varje kväll lägga in grejerna i garderoben. Det krävdes dock en splitterny skitstor och svindyr garderob för att jag skulle tycka att det var okej. har nog med plats att bara slänga in kläderna jag använt. Kanske inte optimalt men han slipper dom på golvet.
Kul att se att jag inte är den enda med stora problem att att få in kläderna i garderoben..
Hej förresten! Jag tänkte hänga på den här tråden. Har dock ingen diagnos än men det är otroligt skönt att slippa känna sig som en utomjording en liten stund så därför är jag här!
Oj, oj, oj du skulle bara veta (angående kläderna) hahaha.
Välkommen hit! Jag har inte heller diagnos än men det är väl på gång.