Inlägg från: Anonym (Yrja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yrja)

ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen

Anonym (hmm) skrev 2011-01-15 14:59:39 följande:
    vilken smart grej, har ju redan ett konto där så nu har jag letat upp kalendern å ska försöka få till det med mobilen också
    Det var faktiskt ganska lätt att få det att fungera! Glad
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-15 15:50:39 följande:
    hur får man det hopkopplat med telefonen?
    Först skrev jag in telefonnumret någonstans och fick en kod dit.. har du gjort det?

Sen valde jag sms i kalendern
  • Anonym (Yrja)

har du fått ett sms med kod till din telefon?

• Anonym (Yrja)

Jag kan välja vilken typ av påminnelse jag vill ha för varje notering i kalendern genom att klicka på dem.

• Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-15 16:00:22 följande:
    jag hittade det, fyllde i och klickade skicka verifieringsnummer, men har inte fått nått sms än, dröjer det länge eller?
    Nä, det kom typ inom en minut för mig..
  • Anonym (Yrja)
    Anonym (hmm) skrev 2011-01-15 16:04:43 följande:
    Fick/kunde du fylla i mobilleverantör? skulle se om mitt nummer stöds av detta, men den hittade inte listan på vilka leverentörer som funkar? kanske ett tillfälligt fel, får prova senare igen
    Nä, jag fyllde bara i numret. Jag har telia
  • Anonym (Yrja)

Kan vi borde ta diskussiner om påsklämmor och luktpennor här istället? Och lämna plats för nykomlingar i symtomtråden? Vad tror ni?

• Anonym (Yrja)

Är det någon som minns vilka dofter det fanns på doftpennorna? Jag har för mig att jag minns en gul penna som luktade jättemysigt men jag minns inte vilken doft det var.. det kan ha varit en annan färg också.. men det stör mig att jag inte kommer på det! Jag saknar nog doftpennorna lite.. jag hade dofttvålar också som jag tyckte om när jag var liten.. och gnuggisar.. Drömmer

• Anonym (Yrja)
    strulmaja skrev 2011-01-16 16:03:31 följande:
    Jag minns citron som doft. Den var gul.  

Men jag vet inte om det är samma pennor vi menar? Finns nog olika.
    För dessa jag tänker på luktade inte bara skriften så att säga.
    Jo, jag tror också det fanns olika.. både sådana med olika dofter i samma penna (där var det främst skriften som doftade) och sådana med bara en doft per penna (då luktade hela pennan)..
Svar på tråden ADD eller ADHD hos vuxna -Mötesplatsen