Mysanochmimer skrev 2010-12-11 22:01:38 följande:
Hmm ok, har funderat på att testa att lägga han i våran säng på en gång, jag söver han i famnen och lägger sen ner han i sin säng, där sover han i 45 minuter ca, sen vaknar han och jag söver om han i famnen eller i våran säng med lite amning och närhet, sen sover han förhoppningsvis fram till ca 1 innan det börjar med vaken i princip 1 gång i timmen *pust*
Det går sådär, han har alltid sovit lite, men nu är det extremt
Söver han i famnen eller i vagnen ute, men det är max 45 minuter åt gången, MAX!
I förrgår sov han 1 timme på eftermiddagen, men då i min famn, kollade tv så lät han ligga kvar hos mig.
Annars är det 30-45 minuter vid 10-11 , runt 13, runt 15-16 och 18-19, sen nattas han vid 21.
Låt som han sover ofta men han är som sagt kroniskt trött, hade föredragit kanske 2 längre sovstunder men det funkar inte

Haha.. och jag som är så glad att lillan börjat sova i 45 minuter åt gången på dagarna. det tycker jag är MYCKET!

Har jag tur lyckas jag söva henne 3 gånger men oftast blir det bara 2. Hon är också kroniskt trött, men vaknar dock inte lika ofta på nätterna som er lilla gör.
Men det kan verkligen vara en ide att lägga honom i er säng direkt. våran tjej slutade vakna varje 30minuter när vi gjorde så så det kan vara en fullträff.