• Cina UrDeLuxePingla

*** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***

Drygt ett år har gått sedan vi - alla härliga, underbara, roliga, smarta, snygga, ironiska, stöttande pinglor - lärde känna varandra här på FL. Ett år med mycket tårar och skratt !!!
    Deluxegäng finns över hela FL i olika forum men detta är en hyllningstråd till oss som gjorde DeLuxePinglorna till ett begrepp på familjeliv. Vårt tajta gäng håller fortfarande ihop och lever efter dessa underbara ?regler?. Vi månar om att hålla vår tråd i liten skala.

För nya Pinglor-to-be finns det deluxetrådar i de flesta forum på FL.

"Netikett för en UrDeluxePingla i UrDeLuxe-trådarna"
    - en deluxepingla deltar precis så mycket eller lite hon för tillfället orkar
    - en deluxpingla är en pingla i hjärtat även vid viss tids frånvaro
    - en deluxepingla bryr sig om alla pinglor även om inte allas inlägg kommenteras
    - en deluxepingla är alltid välkommen även om hon inte orkar eller hinner läsa ikapp tidigare inlägg
    - en deluxepingla vet att då hon kommenterar andras eller allas inlägg är det en extra deluxebonus i de andra pinglornas tillvaro men absolut inget tvång
    - en deluxepingla kan vara grov i mun, sarkastisk i tonen eller nästan smärtsamt uppriktig- dock alltid en lady i själen "

Här är våra trådar och när ursuperdeluxepinglorna anslöt till detta fantastiska gäng

1. ÄL vecka 34? Följas åt? Minisork, Hobnob, NancyDrew, Önska, Axa, Skrotten
    2.Vi som var på ÄL-jakt vecka 34 och våndades ihop.Lablover, A lie, Chiqita75, FinaCina
    3. Äl-jakt deluxe 39/40 Sara84, Pyret78
    4. Deluxepinglornas väntrum Bonnmoran, Horselover, Lilla Morran
    5. Deluxepinglornas jakt på försvunna plus/oktober ESEM, Blixten, Mab79
    6. Deluxepinglornas jakt på försvunna plus/november Kajsa kavat
    7. String-Emils deluxeplushandpåläggninstråd för julpinglor
    8. Hej och välkomna till denna tråd.... Stjärnflocka, Zandrama
    9. Det här är Emils anonyma ur-superdeluxepinglors egen lilla tråd.
    10. A.F.L.M (Anonya Familjelivs Missbrukars tråd)
    11. A.F.L.M del 2
    12.Ursuperdeluxepinglornas fristad
    13. Urdeluxepinglornas sommarsurr
    14. ******Copyright Ursuperdeluxepinglorna******
    15. *******Ursuperdeluxepinglornas jubileumstråd*******
    16. *******Ursuperdeluxepinglornas deluxehöst*******

Vi är smartare, snyggare , roligare , mer ironiska än någonsin , ständigt på jakt efter ÄL, BIM och BF. Vi ser till att BF följs (övertidsbebisar no!), hobbyexperter som vi är behöver vi knappt BM och gyn, temp-kurvor läser vi i sömnen och inget streck kan lura oss varken på graviditetstest eller ägglossningstest! I denna tråd delar vi skratt och tårar och månar om varandra. ( )
    Våra första deluxeprinsar och prinsessor har redan sett dagens ljus och vi ser till att de fostras i sann DeLuxe-anda.
    /Dikterat av vår ursuperdeluxepingla Minisork (evig och högt ärad hedersmedlem)

• Svar på tråden *** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***
  • Envis som en mulåsna

Mkt snygg friss Mab!!!

• Envis som en mulåsna

Mab...kanon spännande. Vi har en tid till Calanderska den 7 mars men hoppas att jag kan ge återbud på den efter onsdag. Hoppas vi får en bra läkare på östra som talar om viken kvalisort det är om hon ser det.

• kajsa kavat

Hej på er!

Kikar in en snabbis i väntan på att maken kommer hem med pizzan

Ni som längtar efter att få känna er lite mer gravida kan gärna "få låna" lite av mig Trodde nästan inte att jag skulle komma till det här stadiet denna gången eftersom allt gått så smidigt, men nu är jag LESS!
    Sover så dåligt på nätterna, det bara sparkar och jag får springa på toa, det kliar, jag drömmer mardömmar m.m m.m. *gnäll gnäll*

När det gäller att tjuvkika så hade vi ju bestämt att vi inte skulle göra det, men nu när vi ska göra UL i veckan är jag ändå lite sugen... Vi får se vad jag bestämmer mig för

Nu kommer MIML med pizzaleveransen!

Trevlig helg!

• NancyDrew

*Nancy krälar in MYCKET trött efter stort party kvällen innan...* Mormor var barnvakt och maken och jag roade oss kungligt i alla fall till 12 och det är ju oerhört sent nuförtiden (annat var det då man festade hela natten och satt på nattöppet kafé till 8 på morgonen...)

Slänger in en kommentar till om Emil för detta har jag tänkt på sedan sist; tror han hade större plats i våra hjärtan då så många samtidigt försökte bli med barn. Då var det ju nödvändigt ibland med lite extra "stimulans" och i självironisk deluxeanda lät vi Emil stå för det där lilla extra Sen att det hjälpte de flesta av oss men inte alla ger ju blandade känslor.

• Blixten

Hobnob:
    Jag kände inte av Amanda förrän runt v20...innan dess kunde jag aldrig säga vilket det var riktigt. Så det är nog inte så ovanligt att du känner så.

Kajsa:
    Hmmmm, tycker nog lite synd om dig innerst inne....men nej inte så mycket....Minns tiderna när vi längtade efter att bli gravida - och då gör lite sömnlösa nätter inte så mycket. Det var i alla fall vad jag intalade mig för varje liten värk och foglossning. SÅ försök stå ut, det lättar snart, det är en sak som är säker!!

Nancy:
    HÄrligt!!!! Ända till 12???? Hmm, det är mer än vad jag brukligen klarar av

Vi ville också kolla men sen bangade vi. Vi ville ha överraskningen som belöning efter förlossningen. MEn innerst inne visste jag att det var en flicka Det var MIML som blev förvånad

• Chiqita75

Hej tjejer !!

Håller ni tummarna för att allt går bra för mig idag !?!?

Kram på er från Chiqita

• A lie

CHiquita; visst!! Vad är på G? - förvirrad

• Chiqita75

A lie: Det du... Det får du reda på ikväll.

Svar på tråden *** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***